Jag får för lite sex - men han runkar?
Hej vänner.
Jag är 26 årig kvinna, älskar att ha sex och har en kille som är 40. Vi har varit ihop i snart ett år. Vi älskar varandra och spenderar all ledig tid ihop. Vi hade väldigt mycket sex i början av relationen vilket gjorde mig med mycket lust glad :)
Nu börjar jag dock bli frustrerad. Hans sexlust är inte alls som förr och menar att jag "får passa på på morgonen när den ändå står."
Jag tycker morgonsex är sådär och det blir inte spontant, samt morgnar är stressiga. Det blir liksom aldrig bra för mig. Har framfört det men inget händer.
Jag är nu sexuellt frustrerad och irriterad. Jävligt grinig dessutom för att han faktiskt runkar och ser på porr, vilket inte stör mig mer än att jag går utan??
Vad gör man?
Han brukar passa på att gå upp tidigt på morgnarna och runka haha. Han har inte förstått att jag fattat det förns idag när han jag kom upp utan att han märkte det.
Som sagt bryr jag mig inte, förutom att jag är extremt utsvulten. Jag blir ärligt talat förbannad. Vad gör man? Har jag rätt att bli arg?
Vill även tillägga att jag är fysiskt i trim, ser enligt andra väldigt bra ut, är trevlig. Andra skulle gärna vara med mig, men nu inte min kille längre.