• Malinmana

Ni som är bekräftat gravida och befinner er kring BIM, vad har ni för symtom?

Själv är jag på BIM idag, 4+0.

Har inte alls mkt symtom, precis som mina två senaste graviditeter som slutade med mf.

Mina symtom:

Ömma, spända bröst

Möjligtvis lite halsbränna nu ikväll.

Värmesvallningar

Hade ganska ordentlig "mensvärk" i onsdagskväll, samma dag som jag plussade. Nu kommer det väldigt svagt molande, väldigt sällan.

• Svar på tråden Ni som är bekräftat gravida och befinner er kring BIM, vad har ni för symtom?
  • emizz

Det som gjorde att jag misstänkte graviditet och tog ett testa tidigt var att ådrorna på brösten blev sjukt synliga även på vårtgårdarna och så var dem varma...fick positivt :)

Ehliaz-09 Alice-11 Bebis-18
  • Anonym (C)

Idag (eller ja, tekniskt sett igår) har jag känt en lätt uppblåst känsla i livmodern och de senaste två dagarna möjligtvis en liten tendens till lätt illamående. Sen har jag även lite ömma bröst och är varm och svettig sent på kvällarna och när jag vaknar på mornarna.

• smulis85

Varm/kall växlar hela tiden
    Ömma spända bröst
    Molvärk och dragningar i ljumskar och skinkor ut mot ryggen.
    Gasig
    Uppblåst och spänd mage
    Illamående

En hel del med andra ord ;)

• Elliex

Molvärk och lite värmesvallningar men mest Molvärk, trodde mensen var på g men icke ????????

• Längtan 77

Hej, 4+5....

Är hemma sjuk, lite feber och halsont....

Fick missfall i våras samt i höstas så jag blir mer orolig nu när jag blev sjuk. Så stannar hemma och vilar.

• Elliex

Jag vill gärna gå med i fb gruppen. Är i vecka 6.

Hur gör jag?

• tomten12

Kände ingenting. Ngn dag efter kom molvärken. Men har alltid känt mig minst gravid de månaderna jag faktiskt plussat än de andra.

• micamica

Mina symtom innan jag plussade på bim-1 var:
    svettades och frös om vartannat från ca 1 vecka innan bim. 
    ömma bröstvårtor men inte själva brösten
    orolig/gasig i magen
    från ca bim -3 blev jag lätt andfådd och fick hjärtklappning. 
    inte svullen mage som innan mens, och inga pms-finnar Glad

Tänkte inte att det var grav-symtom eftersom jag inte ville bli besviken, men fick ett plus trots allt. Förra gången jag var gravid var mitt enda symtom innan bim att jag var kissnödig hela tiden. 

• Anonym (Sarahs)

Nu är jag inte längre kring BIM utan runt vecka 10 men i mitt fall kände jag INGENTING, det enda som gjorde att jag började förstå var utebliven mens. Hade förväntat mig att känna massor men har fortfarande knappt känt något förutom lite illamående och ömma bröst.

Svar på tråden Ni som är bekräftat gravida och befinner er kring BIM, vad har ni för symtom?