• Anonym (Omtumlad...)

En gång om året i 4 år..

Det är så ofta vi ses. På en årligt återkommande tillställning.. och jag tappar det helt. Jag är så vansinnigt attraherad av honom!

I år kysste han mig och jag trodde fan jag skulle svimma..

våra respektive är också alltid med på den här tillställningen.

Jag har det inte jättebra i mitt förhållande, inte han heller. Inte för att Vi pratar så mycket, det är blickar och små rörelser som nu i år då gick över en gräns....

Jag ångrar mig inte.. bara att det blev farligt i år, vet inte om någon kan ha sett något..

• Svar på tråden En gång om året i 4 år..
  • MR Human

Igår kollade jag på GoT. Gud vad jag längtar till nästa avsnitt. Det är så spännande!
    Det är jobbigt att behöva vänta i nästan ett år innan nästa säsong som är den sista! Hur ska man överleva det?
    Frun är väl måttligt road. Jag vet inte om hon vet om min ångest inför sista avsnittet. Jobbigt!

• Puppetmaster

Kontakta honom, träffa på en fika.. Utforska. 

• Anonym (eller hur)
    Puppetmaster skrev 2017-08-22 09:09:58 följande:

Kontakta honom, träffa på en fika.. Utforska. 

Ja förfan, svik din partner, svik era barn, vem fan bryr sig det är ju bara en själv som räknas eller hur?

Man slutar aldrig förvånas över vissa människors egoism Kräks
  • Anonym (eller hur)
    Du ångrar inget nu men du kommer garanterat ångra dig när du blir påkommen, och allt för lite pirr i trosan en gång om året. Smart där....

Har ni problem, lös det som en vuxen, inte som en feg tölp som springer omkring och smyger med någon annan lika feg tölp en gång om året.
  • Puppetmaster
    Anonym (eller hur) skrev 2017-08-22 18:07:30 följande:
    Ja förfan, svik din partner, svik era barn, vem fan bryr sig det är ju bara en själv som räknas eller hur?

Man slutar aldrig förvånas över vissa människors egoism Kräks
    Ja ytterst har man faktiskt bara själv ansvar för sin egen lycka. Man kan heller inte veta vilka svängar livet tar utan får bara hålla i sig när det bär av. Att förvägra sig själv - vad som mycket väl kan vara äkta kärlek - är ett stort svek emot sig själv. Sådana svek framkallar en inre bitterhet och vem fan vill dö olycklig och bitter med tanken "tänk om jag bara hade..."?
    Självklart ska TS utforska med den där människan. Då får TS åtminstone svar på sina frågor. Och nej.. Jag menar inte att de ska knulla utan bara träffas privat och prata. 
  • Anonym (eller hur)
    Puppetmaster skrev 2017-08-22 18:30:29 följande:
    Ja ytterst har man faktiskt bara själv ansvar för sin egen lycka. Man kan heller inte veta vilka svängar livet tar utan får bara hålla i sig när det bär av. Att förvägra sig själv - vad som mycket väl kan vara äkta kärlek - är ett stort svek emot sig själv. Sådana svek framkallar en inre bitterhet och vem fan vill dö olycklig och bitter med tanken "tänk om jag bara hade..."?
    Självklart ska TS utforska med den där människan. Då får TS åtminstone svar på sina frågor. Och nej.. Jag menar inte att de ska knulla utan bara träffas privat och prata. 
    Japp, men det betyder ju inte att man automatiskt då bara måste pissa alla i ansiktet eller hur? Ens egen lycka behöver ju inte betyda olycka för andra. Men jag antar att narcissistiska människor inte riktigt ser det så.

Ja, livet svänger ibland, men till skillnad från vad du verkar tro så går det att styra vad man gör av det livet slänger på en, det kallas för val. Allt som krävs är lite vilja och moral så brukar man fixa det galant. Men sen är det ju klart att har man inställningen att man har rätt att fingerpulla alla i röven för sin egen njutning så är det klart att viljan och moralen kommer lysa med sin frånvaro

Ja svek skapar bitterhet och depression, det är precis därför många väljer att inte svika sina sk nära och kära, men jag antar att andra människor och deras känslor inte existerar i det ego-universum som vissa verkar leva i.

Med tanke på hur TS redan "utforskat" med familjen närvarande så tror jag inte man behöver vara Einstein för att räkna ut vad som kommer hända om de stämmer träff.
  • Puppetmaster
    Anonym (eller hur) skrev 2017-08-22 23:24:23 följande:
    Japp, men det betyder ju inte att man automatiskt då bara måste pissa alla i ansiktet eller hur? Ens egen lycka behöver ju inte betyda olycka för andra. Men jag antar att narcissistiska människor inte riktigt ser det så.

Ja, livet svänger ibland, men till skillnad från vad du verkar tro så går det att styra vad man gör av det livet slänger på en, det kallas för val. Allt som krävs är lite vilja och moral så brukar man fixa det galant. Men sen är det ju klart att har man inställningen att man har rätt att fingerpulla alla i röven för sin egen njutning så är det klart att viljan och moralen kommer lysa med sin frånvaro

Ja svek skapar bitterhet och depression, det är precis därför många väljer att inte svika sina sk nära och kära, men jag antar att andra människor och deras känslor inte existerar i det ego-universum som vissa verkar leva i.

Med tanke på hur TS redan "utforskat" med familjen närvarande så tror jag inte man behöver vara Einstein för att räkna ut vad som kommer hända om de stämmer träff.

Är det du som är TS? Eller hur vet du att det de har "utforskat med familjen närvarande"? 

Skönt att fingerpulla. Du kanske borde testa det? 

Varför behöver det bli ett svek? Varför göra en höna av en fjäder? Att bli bitter och deprimerad betyder nog att den människan behöver vidga sina vyer och se bortom sin egna lilla ankdamm. Livet är fullt av möjligheter. Lev!

• Anonym (eller hur)
    Puppetmaster skrev 2017-08-23 17:21:04 följande:

Är det du som är TS? Eller hur vet du att det de har "utforskat med familjen närvarande"? 

Skönt att fingerpulla. Du kanske borde testa det? 

Varför behöver det bli ett svek? Varför göra en höna av en fjäder? Att bli bitter och deprimerad betyder nog att den människan behöver vidga sina vyer och se bortom sin egna lilla ankdamm. Livet är fullt av möjligheter. Lev!

Läs trådstarten de har hållit på vid familje middagar, det är anledningen till att det blir en gång om året.

Mycket möjligt att det är jöttskönt att fingerpulla men de flesta normala människor brukar fråga om det är ok först. Sen finns det iof störda individer som inte gör det men det brukar sällan uppskattas, du vet det där med fri vilja och så. .

Sviker gör hon redan, det är mer en fråga om hon ska svika ännu mer än vad hon redan gör.

Du missade nog poängen med några kilometer, bittra och deprimerade blir människor ofta av att BLI svikna av någon de litat på. Inte som du tolkar det, att bittra och deprimerade människor bör bli svikna för att som du så fint kallar det "vidga sina vyer". Det i sig är ju rätt vidrigt det med (sparka på någon som redan ligger) och säger en hel del om egoismen och bristen på empati bakom de tankarna

Leva kan man göra UTAN att svika och förnedra andra människor.
  • Anonym (Omtumlad...)

Det ni skriver om att vara sviken och bitter stämmer.

Jag lever med en som lovat att sluta dricka för mycket då han blir en elak människa på fyllan. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag fått fly mitt i natten för att han inte kan sluta kasta skit på mig för allt från att jag är en jättedålig mamma till fet osv.

Jag har alltid trott jag förlåtit men det är nog inte så. Så jag är nog själv sviken och bitter men får en bekräftelse hos den här killen, att jag är något annat än en arbetande morsa på bristningsgränsen.

Många vet väl att jobba, lämna/hämta, aktiviteter, tvätta, handla, plocka undan i köket, hålla koll på alla osv Varje dag utan en partner som drar sitt lass kan vara jävligt jobbigt..

Jag vet att jag är jävligt svag som är kvar och gör såhär istället för att göra det rätta..

• Anonym (suck)
    Anonym (Omtumlad...) skrev 2017-08-24 08:46:18 följande:
    Jag lever med en som lovat att sluta dricka för mycket då han blir en elak människa på fyllan. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag fått fly mitt i natten för att han inte kan sluta kasta skit på mig för allt från att jag är en jättedålig mamma till fet osv.
    Jag har alltid trott jag förlåtit men det är nog inte så. Så jag är nog själv sviken och bitter men får en bekräftelse hos den här killen, att jag är något annat än en arbetande morsa på bristningsgränsen.
    Många vet väl att jobba, lämna/hämta, aktiviteter, tvätta, handla, plocka undan i köket, hålla koll på alla osv Varje dag utan en partner som drar sitt lass kan vara jävligt jobbigt..
    Jag vet att jag är jävligt svag som är kvar och gör såhär istället för att göra det rätta..
    Så länge du stannar kvar så får du skylla dig själv. Du är inte en bra föräldrer som utsätter sitt barn för denna osunda miljö.....
  • Anonym (eller hur)
    Anonym (Omtumlad...) skrev 2017-08-24 08:46:18 följande:

Nej det stämmer inte alls, det stämmer möjligen att han svikit dig och ert förhållande med sitt supande. Men ditt eget svek mot honom har ingenting med honom att göra. Det var ditt eget val. Du kunde valt att skilja dig men du valde otrohet. Du kan inte skylla din egen svaghet och dina egna val i livet på någon annan än dig själv.
Svar på tråden En gång om året i 4 år..