• Charlieflower

Försvunnen gosehund. Snälla hjälp ????

Favorithunden och bästa kompisen har försvunnit. ???? Är det någon som har en likadan i gömmorna? Eller vet om den tillverkas fortfarande?

Hunden är ca 25 cm lång, brun med tygnos och knappögon. Okänt märke, tror den kan ha sålts för ca 10 år sedan.

Tack för hjälpen på förhand ?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-24 23:32
    Uppdatering 24/8: Hunden mirakulöst återfunnen. I återvinningen av alla ställen. Tack alla ni som tittat och hjälpt till <3

*Är fortfarande intresserad av att köpa en hund att ha i reserv om någon har en liggandes*. (Vi är rätt slutkörda efter flera dagars saknad och sömnsvårigheter....)

• Svar på tråden Försvunnen gosehund. Snälla hjälp ????
  • Minimalen
    viseversa skrev 2017-08-23 14:05:36 följande:

Kan inte se bilden på appen.

Jag kör mobilversonen på hemsidan. Funkar bra, ser bilden trots "smartfån".
  • viseversa
    Charlieflower skrev 2017-08-23 14:17:16 följande:
    Så konstigt. Prövar igen. (Kör mobilversionen av hemsidan) Tack för att du tittade in!
    Ser nu hemifrån. Vi har miljoner mjukdjur men tyvärr inte denna=(
  • Anonym (Mamma)

Vi har en sådan hemma... Min dotter fick den av min mamma. Min dotter har ju så mycket annat, men leker ändå med den rätt ofta. Ska jag fråga henne? Min dotter alltså. Tänker att det kan bli en bra grej för min dotter också att ge bort den. Asså att vi skickar den på posten :)

• Charlieflower

Vet du, något mycket märkligt hände just precis. Vi hittade hunden. I sopåtervinningen. Helt galet! Men tusen tack ändå! <3 Vet du var din mamma köpte den?

• Charlieflower

Efter flera dygn av gråt och tandagnisslan och sömnsvårigheter tänkte jag försöka hitta en att ha i reserv men vill ju inte be din dotter att ge upp sin kompis.

• Anonym (Mamma)
    Charlieflower skrev 2017-08-24 22:16:08 följande:

Vet du, något mycket märkligt hände just precis. Vi hittade hunden. I sopåtervinningen. Helt galet! Men tusen tack ändå! <3 Vet du var din mamma köpte den?

Men så skönt :) blir så glad för ditt barns skull! Sånt där är ju så viktigt :)

Nej tyvärr inte just nu, men kan fråga henne och återkomma! Frågar henne imorgon :)
  • Anonym (Mamma)
    Charlieflower skrev 2017-08-24 22:20:32 följande:

Efter flera dygn av gråt och tandagnisslan och sömnsvårigheter tänkte jag försöka hitta en att ha i reserv men vill ju inte be din dotter att ge upp sin kompis.

Nej men det hade nog inte varit någon fara om det hade varit aktuellt tror jag :) vi jobbar mycket just nu på att man ska dela med sig hehe. Så det hade inte varit några problem. Men är ändå glad att ni hittade just den rätta :) inbillar mig att barn känner skillnad... ha det fint!
  • Charlieflower

Tack, det vore jättesnällt om du ville fråga henne. Tänkte vara lite finurlig och smyga in reserven parallellt, men du har rätt i att det aldrig blir riktigt samma sak!

Svar på tråden Försvunnen gosehund. Snälla hjälp ????