Tidiga tecken på graviditet och nu blödning före bm, vad är det med min kropp?
Hej! Jag är 32 år och hade ett missfall för ungefär två år sedan, den gången fick jag inga tidiga symtom utan testade svagt plus två veckor efter utebliven mens och började blöda två dagar senare. Jag har inte varit gravid innan eller efter det (som jag vet om vill säga).
Nu har jag däremot haft otroligt ömma bröst som dessutom blivit större sedan den 17:e, jag beräknar att min ägglossning var runt den 11:e eller 12:e. Min menscykel har varit 28 dagar så länge jag kan minnas och jag har haft ömma bröst ca en och en halv vecka innan mens men som gått över på en dag.
Men nu har jag verkligen känt att det varit annorlunda, främst på brösten som gör så ont att jag vaknar av det på nätterna. Tycker jag känner min kropp såpass väl att jag vet när något är annorlunda. Igår fick jag dock lite rosaaktiga flytningar sent på kvällen och idag har jag blött till och från, men det känns inte som min vanliga mens + att den i så fall är nästan fem dagar för tidig. Är det någon som varit med om liknande? Är det bara att ha is i magen och vänta? Vore jättetacksam om någon ville hjälpa mig att lätta lite på oron ??