• JennyPennyy

Bim-1 symtom

Hej!

Jag är otroligt osäker på om jag är gravid eller inte och alla dessa tester gör mig galen, min bim är beräknad först imorgon men kan också hända att den är om 5 dagar. Men kan någon kanske göra mig lite klokare genom att granska mina symtom?

Jag har under den senaste veckan haft dessa symtom:

Molvärk i magen (inte längre utan det var mellan tors-lör)

Humörsvängningar så in i bomben

Kissar HELA TIDEN

Sover mer än skalman

Näst intill inga flytningar (och jag brukar ha en hel del)

Väldigt synliga ådror på brösten

Testade med ett CB digital idag men fick ett bittert "inte gravid". När fick ni ett positivt test? Vd hade ni för symtom? Diskutera med mig snälla!

• Svar på tråden Bim-1 symtom
  • smulis85

Hej!!
    Kan ju säga hur jag känner mig, bim-2 idag och fick mitt + idag efter 1,5års försök inte riktigt förstått än dock! :) Har haft massa symtom alla dessa månader utan att vara gravid har det nu också. den skillnad som jag känner nu är

att jag mått illa lite titt som tätt men inte så illa så jag behövt spy utan bara konstigt illamående.

Har också som mensvärk men sitter mer i underlivet än i magen där den brukar sitta. Vet inte riktigt hur jag ska förklara men sticker också ganska starkt som kommer då och då.

Kan också säga att jag svullnat upp både i mage och bröst mer än innan mens. De var därför jag testade idag brukar inte testa innan bim! :)

• smulis85

Kom på att ska tillägga att jag knappt såg sträcket på första testet från gravidkollen imorse så var tvungen och ta ett testa tidigt test då syntes de. De sträcket på gravidkollen var jätte svagt och försvann sedan så trodde nästan att de var negativt. :) tror digitala inte är så känsliga heller så de är tidigt än att testa med dem. Hoppas du får ett + :)

Svar på tråden Bim-1 symtom