• kvinna33

Ska bli spännande att se...tidiga symptom eller ej..

Ska bli så spännande att se vad detta slutar med..har tidigare i andra trådar skrivit lite saker.. senaste mensen hade jag 11:e aug...haft regelbundet 6 ..lördag 19:e fick jag ett "hugg" i ena äggstocken..därefter har jag haft molvärk ibland/växlande rejälare mensvärk..brösten har ömmat sedan äl..även bröstvårtorna. Äl enligt sidor på nätet hade jag 21:a aug..men det kan va pluss eller minus dagar kring det datumet. Igår kändes det som att mensen skulle komma pga mensvärken..min mens är. Beräknad 4sep..allt detta känns på tok för tidigt för graviditet..men..som sagt..spännande o se vart detta slutar????

• Svar på tråden Ska bli spännande att se...tidiga symptom eller ej..
  • Np13

Hej jag vill ha lite tips o råd! Jag är 25 vintrar gammal och försöker bli gravid första gången. Har regelbunden mens och skall ha BIM nu på onsdag 30augusti. Dock har jag varit är fortfarande lite sjuk/förskyld (kraftig hosta) även spytt i samband med hostande.

Ca 10 dagar innan BIM, började brösten ömma och jag började känna lite så kallade Gravsymptpn. Liknande mensvärk.

Men lördag natt runt 2 tiden började jag Blöda och i stora klumpar och mängder och det har inte riktigt slutat. Varje gång jag går på toa kommer det en massa blod från början va de lite mörkare färg men nu är blodet mer färskt och rött.

Jag är på en 3 dagars jobb resa och vet inte riktigt vad jag skall ta mig till? Är jag gravid eller är det MF? :( jag hoppas på graviditet! D men jag blöder liksom nu nu nu.. jag är Otroligt tacksam för svar! :) o Är ny här :)

• kvinna33

Har du testat dig än??

Idag fick jag en röd liten blödning ..4-5dar innan mens???????? med molande mensvärk..fortsatt tunga bröst..

Svar på tråden Ska bli spännande att se...tidiga symptom eller ej..