Moviestarplanet bedrägeri
Okej, jag har spelat Moviestarplanet (ett barnspel) och lagt ner nästan 2000 kr på spelet, jag spelar pga. nostalgi, och jag vet att det är dumt att lägga pengar på ett spel och så, men, det har ingen betydelse, jag spelar vad jag än vill och det fanns inte en chans att jag skulle veta att detta skulle hända)
Jag blev alltså felanmäld på spelet, (då jag skrivit till 2 personer, den första hade stulit en selfie av en tjej från instagram, jag kollade upp bilden och märkte att den var stulen, så jag sa till henne. Den andre var en tjej som snott digital konst från en annan och skrivit dit sin egna namnteckning, och hävdade att det var hennes, alltså plagiat. Seems reasonable? de anmälde mig efter detta, snorungar!)
Fast forward till mitt problem.
Jag har alltså blivit avstängd från mitt konto, jag kan inte använda vad jag betalat för, och det handlar om 2000+ SEK! Jag har mejlat support teamet och de vägrar ge tillbaka mitt konto, även fast jag skickat bevis om hur jag blivit felanmäld.
Då de endast kaxar tillbaka och inte skickar bevis på att jag gjort något fel börjar jag undra om jag ska polisanmäla???
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-08-28 18:47
Märkte att jag skrev "nästan 2000 kr" och sedan 2000+
Men jag räknade just ihop hur mycket jag spenderat och det är runt 2200.