• Trullis82

Kan jag vara gravid ändå?

Hej!

Har nästan alla symptom man kan ha på en graviditet men har lite vitt kladd i trosan, typ vit flygning...

Kan man ha det trots att man är gravid el är det ett tecken på "inte gravid"?

• Svar på tråden Kan jag vara gravid ändå?
  • Trullis82

Sista ordentliga mensen var 24/7 o varade 6 dagar precis som alltid.

Den 13/8 fick jag en mini blödning 2 dagar. Rosa röd flytning. Kan detta varit den ovanliga nidblödningen (ingen aning). Men så kort har mensen aldrig varit.

Blöder ALLTID mycket o alltid haft problem med det sedan 11års ålder.

Ska jag gå efter den 24/7 då e mensen sen. Då borde jag fått mens 21/8.

Ska jag dock ändå gå på den konstiga mini blödningen den 13/8 då är mensen beräknad till 10/9

gjorde ett sådant early test för 1 vecka sedan men sååå svårt att utläsa om det e ett svagt sträck el inte

• Trullis82

Vilket e bästa testet då?

Det e ju rena jungeln.

Är digitalt med vecko visning ett bra test el finns det något annat bättre?

Alla ska väl vara "bra" men....

• Hullaha
    Trullis82 skrev 2017-08-29 07:57:09 följande:

Hej!

Har nästan alla symptom man kan ha på en graviditet men har lite vitt kladd i trosan, typ vit flygning...

Tror inte du kan se på flytningarna om du är gravid eller inte. man kan ju få väldigt rikligt med flytningar när man är gravid. Ta ett nytt test, enda sättet att få svar på om du är gravid i nuläget. Miniblödingen kan ju ha varit ägglossningen också och då kommer ju mensen vilken dag som helst om det inte tagit sig. Om testen fortfarande visar neg runt den 10/9 så hör av dig till en gynekolog. Det är otroligt vanligt med obalans i hormonerna då det är så mycket som ska samspela.
  • Milou3
    Trullis82 skrev 2017-08-29 07:57:09 följande:

Hej!

Jag har haft både rikliga flytningar och varit helt snustorr vid mina tidigare graviditeter så det säger inte så mycket tyvärr. Runt bim -2-3 borde du se ett svagt plus med ett testa tidigt test! Predictor Early är ett exempel som inte ger sånna klassiska CB-spökstreck :)
  • Trullis82

Så spänd över detta o hoppas så på ett positivt.

Men försöker hålla ut till 10/9

Svar på tråden Kan jag vara gravid ändå?