• Anonym (ntys)

    Grannes tapeter är inte acceptabla!!!

    Jag var in till min granne igår och skulle fråga om tv-bilden då min var helt grynig. Då noterade jag hans jävla tapeter som är skitfula. De är liksom bajsgröna med små gula korvar på. Ger verkligen äckelassociationer. Jag sa inget men jag ville säga nått att han mÅSTE byta ut SKITEN. Borde man inte kunna ringa hyresvärden och få dem utbytta åt grannen? Typ när han är på semester???

    Alltså, såna där kräkäckliga tapeter är INTE OKEJ! Vi bor i ett i-land, på 2010-talet. Inte 70-talet eller vad fan det är för årtal de tillverkade bajskorvstapeter.

    Sen låter det som han ställer sig mot väggen och lägger av massa brakare HELA NATTEN! Det är så jävla äckligt. Det vibrerar i fan hela väggen. Undrar just hur det ser ut på hans väggar. Usch usch. Nej det är INTE OKEJ!

  • Svar på tråden Grannes tapeter är inte acceptabla!!!
  • Anonym (Plg)

    Det är ju en himla tur att tapeterna inte sitter hos dig då :)

  • Anonym (Bajsgröna?)

    Vad är bajsgrönt för färg? Vet inte hur ditt bajs ser ut, men mitt brukar vara brunt.

  • Anonym (Me)
    Överste Senap skrev 2017-08-29 11:55:54 följande:
    Och vad vill du att vi ska göra åt detta?
    Eller hur
  • Anonym (??)

    Men du har väl inget med HANS inredning att göra. Eller kommer du från inredningspolisen?

  • ecover
    Anonym (ntys) skrev 2017-08-29 11:49:00 följande:

    Jag var in till min granne igår och skulle fråga om tv-bilden då min var helt grynig. Då noterade jag hans jävla tapeter som är skitfula. De är liksom bajsgröna med små gula korvar på. Ger verkligen äckelassociationer. Jag sa inget men jag ville säga nått att han mÅSTE byta ut SKITEN. Borde man inte kunna ringa hyresvärden och få dem utbytta åt grannen? Typ när han är på semester???

    Alltså, såna där kräkäckliga tapeter är INTE OKEJ! Vi bor i ett i-land, på 2010-talet. Inte 70-talet eller vad fan det är för årtal de tillverkade bajskorvstapeter.

    Sen låter det som han ställer sig mot väggen och lägger av massa brakare HELA NATTEN! Det är så jävla äckligt. Det vibrerar i fan hela väggen. Undrar just hur det ser ut på hans väggar. Usch usch. Nej det är INTE OKEJ!


    Borde inte sommarlovet varit över i Sverige? Bara undrar. 
  • Anonym (haha)
    ecover skrev 2017-08-29 12:11:03 följande:
    Borde inte sommarlovet varit över i Sverige? Bara undrar. 
    Känns som det varit alldeles för långt!
  • Anonym (lite salt)

    Jag tycker inte du ska nöja sig med att gå till hyresvärden. Gör en polisanmälan direkt!

  • Anonym (X)

    Åh, herregud! Hela veckan har försvunnit och det är fredag!

  • Anonym (rumpahål.)

    Tur du inte har sett mina tapeter då, de är fyllda med bruna rumpahål, som ser ut som riktiga hål. Sluta att fjanta dig.

  • Anonym (ntys)
    Anonym (haha) skrev 2017-08-29 12:14:15 följande:

    Känns som det varit alldeles för långt!


    Vi på höggymnasiet börjar 5 september så jag har gott om tid att gnällla på granne.

    Jag tänker polisanmälan idioten.

    Sen har vi en till granne som bor i källaren som har ett förrråd på vinden med vikterdäck. DET är INTE OKEJ! !!
Svar på tråden Grannes tapeter är inte acceptabla!!!