• Denise08

Tredje Barnet BF December Stockholm

Halloj!

Tänkte starta här för oss som ska ha BF i december 2017 och bor i Stockholms området.

Jag själv har två barn sedan innan 2008 och 2011 och trodde jag var klar.
    Sen träffade jag min stora kärlek som inte har barn. Då var valet helt plötsligt inte så svår.

Vi hade det lite jobbigt att producera vår lilla bebis då jag inte hade mens eller ägglossning, som doktorn sa att jag hade PCO. Men till slut med lite hjälp så fick vi vårt efterlängtade +

Våran lilla kommer lagom till julafton...är beräknad 22 Dec

Whats your story?? Berätta om er och välkomna in i gänget
    Massa kärlek till er alla

• Svar på tråden Tredje Barnet BF December Stockholm
  • michelle1

Oplanerat trots skydd. Var inte självklart att behålla och hade bokat aborttid. BF 1/1 men blir antagligen snitt pga missad förlossningsskada. hoppas på vanlig förlossning.

• michelle1

En avsliten böckenbottenmuskel på ena sidan och sen musklerna av i mellangården. Blir att operera mellangården nästa år förhoppningsvis ???? Bäckenbotten går inte att fixa. Dotter fastnade och jag låg länge u helt öppet läge innan de tog sugklockan som gjorde att musklerna gick av.

Hoppas fler kommer in på den här gruppen så vi blir några mammor ????

• Denise08

Nemen herregud! Vilket sjukhus var detta på? Starkt av dig att ändå vilja ha en vanlig förlossning.

När är ni beräknade? Vet ni vad ni ska få?

Ja eller hur, hoppas det kommer fler....

• michelle1

BB södra. Dock "nöjd" över förlossningen förutom att de gjorde att jag fick skadan och det har tagit 3,5 år innan jag fick komma till någon som till sist gjorde en ordentlig undersökning. Men lite oro har jag gör förlossningen för att gå större skada ????

BF 1/1. En liten tjej till blir det. Har ni kollat? Är med i en FB grupp som heter bullrecept. där är det några från Stockholm med.

• Denise08

Jag har ingen FB...vi ska få en pojke

Men BB södra är väl inte samma som söder sjukhuset?

Svar på tråden Tredje Barnet BF December Stockholm