Krullet89 skrev 2017-09-03 09:20:38 följande:
Svar till Normak. Ja, jag är också läkare! Om du googlar molvärk gravid så kommer det upp massor om det.
Svar till TS.
Ja tänkte på de igår när jag pratade i telefon med min mamma att sh*t va andfådd ja blev av att prata i telefon i samtidigt plocka undan lite hemma. Kondisen e ju så där haha. Jag har mått ganska bra tycker jag. Väldigt hungrig o har ja inte ätit i tid så har ja varit lite illamående. Men i samband med matintag så försvann det. Fruktansvärt ömma bröst (börjar bli bättre) dålig hy o lite känslig nära till skratt o tårar. Annars har det varit bra kan inte klaga. Kub imon jag är sååå nervös. Jag har fuskat lite o tittat själv på sjukhuset med ulj. Men detta va i v 8. Helt magiskt o se hjärtat slå...
Haha ja kondisen är SÄMST nu. Ja ömma bröst har jag också haft + att dom har varit riktigt svullna men det börjar försvinna för mig nu, är inte lika öm längre och så har jag varit extremt känslig mot dofter! Kan inte längre använda min favoritparfym eller ha liljor hemma haha. Håller tummarna för dig imorgon, så får du skriva här och berätta hur det gick! Längtar så tills onsdag så att jag inte vet vart jag ska ta vägen, vill se den lilla nu :D