Efter hur många försök lyckades ni? (IVF)
Vi som blivit gravida genom IVF, på vilket försök har vi lyckats?
Observera: Ingen skillnad görs mellan färska och frysta embryon. Det är alltså vilket ET/FET i ordningen ni lyckades med som ni ska ange.
Vi som blivit gravida genom IVF, på vilket försök har vi lyckats?
Observera: Ingen skillnad görs mellan färska och frysta embryon. Det är alltså vilket ET/FET i ordningen ni lyckades med som ni ska ange.
Oo jag vill oxå lyckas på 1-a.
Men det ser ju lovande ut när man tittar på statistiken
Nu Åsnan har jag vågat rösta efter att jag fick se det lilla ♥picka inne i min mage i går
Lyckades på första och sen fjärde men slutade med MF så 6:e försöket blev det för oss för nu ska det stanna
Sjätte försöket, det är vår melodi, Lajsa.
Åsnan var det 6:e försöket för dig jag trodde det var 4:e.
Nej du. Ett IVF + fyra FET. Och så på vårt andra IVF, så stannade Pyret.
2 ICSI och 4 FET och på det sjätte så small det...och nu är han 4 månader
Blir nyfiken på de som lyckats på 9-10 försök eller fler. När gick det vägen och hur många IVF/ET/FET?
Jag var en av de som röstade på 7:e gången (då vi fick vårt första +), men det stämmer inte längre eftersom vi har fått MA (upptäcktes v 12+6).
7:e IVF:en? Vad otroligt tråkigt att det inte höll i sig.
Kram!
Tammie: Tack för kramen. Det var 7:e ruvningen, ett FET. Har gjort 2 st IVF (varav ett blev totalfrys) och 6 st FET.
Hann inte med omröstningen men vi lyckades på 3:e försöket, 'färska' försök enbart eftersom vi aldrig fick några ägg till frysen. Fick en flicka i juni förra året - och nu är jag gravid igen, spontant denna gång! Är i v 18+1 så om allt går väl blir vår flicka storasyster i oktober, bara 1 år och 3 månader gammal. Helt otroligt!
Kram på er!
Linnéa