energidryck!
Godmorgon!
Har varit uppe sen kl 5 och ska nu vid 8 tiden ska jag köra 8 mil men problemet är att jag är jätte trött! Är det okej att dricka en Celsius så man är någorlunda pigg?
Godmorgon!
Har varit uppe sen kl 5 och ska nu vid 8 tiden ska jag köra 8 mil men problemet är att jag är jätte trött! Är det okej att dricka en Celsius så man är någorlunda pigg?
Jag hade inte druckit det om jag var gravid.
Varför skulle det inte vara ok? Själv älskar jag energidryck men jag föredrar powerking fattar inte hur folk kan gilla redbull mer
jag skulle ta en energidryck om jag var du :) jag dricker en powerking var och varannan dag känns det som haha !
Sen jag blev gravid har jag slutat med kaffe helt och ser ingen fel i att ta en energidryck för att få i sig koffeinet. Det blir ju trots allt mycket mindre koffein än om jag hade druckit kaffe :)
däremot skulle jag inte tagit en celcius då koffeinhalten är sjukt hög om man jämför med andra märken, nästan 10x mer i vissa fall.
livsmedelsverket säger ju att de är okej med 300 milligram /dag. Så kör på !
Är det ok att dricka powerking? Hur mkt innehåller det? Jag har bara koll på att man max får dricka 3 små koppar kaffe per dag.