• Daria111

Hur tidigt har ni plusat?

Jag undrar hur tidigast har ni plusat från dag 1 mens ! Idag är jag på dag 16 sen senaste mensen när kan man testa tror ni ??

• Svar på tråden Hur tidigt har ni plusat?
  • Vickan I

Eftersom ägget inte fäst än om ni prickat ägglossning (har du koll på ägglossning och när det sker) så minst en vecka till och då högst troligt för tidigt. Det bästa är och testa runt när du förväntar nästa mens. Har du regelbunden cykel?

• Milou3

Det absolut tidigaste jag fått ett tydligt men svagt plus är 9 dagar efter äl och min äl då hade jag stenkoll på, äl-värk, tempade och äl-test. Hade äl tidigt den cykeln, redan på dag 11. Så CD 20 syntes ett svagt plus.

Men alla andra gånger jag varit gravid har jag fått positivt graviditetstest först CD 23!

• Daria111
    Vickan I skrev 2017-09-17 11:47:14 följande:

Eftersom ägget inte fäst än om ni prickat ägglossning (har du koll på ägglossning och när det sker) så minst en vecka till och då högst troligt för tidigt. Det bästa är och testa runt när du förväntar nästa mens. Har du regelbunden cykel?

Har regelbunden cykel !!

Tack snälla för ditt svar ! Får vänta med att testa
  • Daria111
    Milou3 skrev 2017-09-17 12:18:47 följande:

Det absolut tidigaste jag fått ett tydligt men svagt plus är 9 dagar efter äl och min äl då hade jag stenkoll på, äl-värk, tempade och äl-test. Hade äl tidigt den cykeln, redan på dag 11. Så CD 20 syntes ett svagt plus.

Men alla andra gånger jag varit gravid har jag fått positivt graviditetstest först CD 23!

Tack snälla ! Får vänta minst en vecka till ska ha BIM den 29/9
Svar på tråden Hur tidigt har ni plusat?