Vi som vill plussa i oktober
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Halva september har hunnit gå och vi är säkert några som fått mensen nu i september och istället hoppas på plus i oktober? Välkommen hit isåfall <3
Jag plussade idag på Bim+10 har haft svaga svaga streck på babyplans tester tidigare men negativt på alla andra även testa tidigt. Idag var babyplans starkare så i eftermiddags testade jag med cb early ( ska inte bli ett + vid positivt utan bara ett streck, vid negativt är vänstra rutan tom ) så det går att plussa sent :)
Jag plussade idag på Bim+10 har haft svaga svaga streck på babyplans tester tidigare men negativt på alla andra även testa tidigt. Idag var babyplans starkare så i eftermiddags testade jag med cb early ( ska inte bli ett + vid positivt utan bara ett streck, vid negativt är vänstra rutan tom ) så det går att plussa sent :)
Fick ikväll ljusrosa på pappret när jag torkade mig och ska egentligen inte ha mens förrän i början på nästa vecka, får se hur de varit under natten imorgon bitti.
Stort grattis! En fråga bara: vet du exakt när du hade ägglossning? Testade med äl-tester eller så?
Nej ägglossningen kan givetvis ha varit senare men det är fortfarande på bim+10 då jag skulle haft min mens den 16/10. Sen får man ju se vid ultraljudet om man flyttas.
Det är ju ägglossningen som bestämmer när mensen är beräknad. Om man har sen ägglossning, och därmed givetvis sen BIM kan det ju inte räknas som att plussa sent.
Fast har man regelbundet 28-29 dagar imellan mensen så räknar man ju med att ha det denna månaden också.
Bim + 10 negativt test.. har börjat fokusera på annat senaste veckan då jag tror man kan stressa upp sig och tom påverka cykeln. Jag har istället börja tänka på kost och motion senaste veckan. Det håller mig positiv och minskar orostankar
Någon som ser något?
Förmodligen skedde befriktningen senare än beräknat men det spelar ingen roll :) huvudsaken är att det står gravid på testet :)
Önskar er alla en trevlig helg!
Kram <3
Hallå tjejer!
Nu hoppar jag in här lite senare men det gäller oktober.
Hade mens 24-29 sep
Äl runt 7-8 enligt appen.
Nu när mensen skulle komma så blev det bara som blod droppar. Alltså jag kunde bara ha tros skydd. Vara bara i tre dagar. Lite märkligt tycker jag då de typ "forsar " de andra gångerna.
Gjorde ett test typ den 23. Neg
Någon som haft så ? Men plussat ?
Och stort grattis till er som plussat. Och vi andra får kämpa vidare.
Vi har försökt sedan februari
Sonen tog 4 är att få
Försöker hoppas på ett plus denna månad. Fick missfall i slutet på augusti.
Här kom mens i onsdags och har blödit till idag. Så vi kör vidare nästa månad. Sjukt bara att mina bröst har blivit större NU , och ont gör dom också. Jaja.
Grattis till er som plussat :)
Ja trodde ja hade bim i början av nov. Men de va 31 oktober. Och ja trodde verkligen inte att ja hade lyckats denna gång tjing fick jag. Va tvungen att åka expre idag o köpa test o ta typ på en gång då mensen inte har kommit. Så bim +2 idag tog ett test som ja bara hade hållt mig att kissa 2 timmar. Så ska ta ett nytt test i morgon eller något så ja få lite starkare plus )
Mensen kom för mig nu slutet i oktober. Så nu tar vi nya tag! Beräknad ägglossning 7/11 :)