Tips när man lämnar någon man tycker om
Hej! Ska dra detta kort. Jag är 20 år och har träffat en kille i ungefär ett halvår. Relationen har varit svajig och fram och tillbaka och ingen av oss har fallit för den andra men vi tycker om att umgås och vi har sex. Men vi har ändå brytt oss om varandra men för ungefär en vecka sedan skulle han hämta mig från en middag jag var på.
Vännerna jag umgicks med skulle ut på klubben men jag kände inte för det och han skulle hämta mig och vi skulle sova hos mig. Men han dök aldrig upp och där stod jag utanför en låst lägenhet och visste inte hur jag skulle ta mig hem. Min telefon dog och jag hade inga pengar till taxi så jag fick gå hem ungefär 6km mitt i natten utan skor.
Det här var en vecka sedan och även om det kändes jobbigt så förstod jag ju att jag inte kunde slösa någon tid på honom och har inte hört av mig sedan dess.
Men fortfarande har jag svårt att släppa det, visst, det hände ganska nyligen men jag springer ofta på honom då vi jobbar i samma byggnad.
Så har ni några tips eller peppande ord för hur man kommer över? Man känner sig ju så dum.
Kan tillägga att det här inte var första "elaka" saken han gjort.