Nån vid sidan av
Ni som har någon vid sidan av, hur gör ni för att träffa denna personen? Vad skyller ni på där hemma? Jobba över etc??
Ni som har någon vid sidan av, hur gör ni för att träffa denna personen? Vad skyller ni på där hemma? Jobba över etc??
Fast D är ju inte otrogen själv och jag förstår poängen, dock är det i mitt tycke lite naivt att tro att trådar som handlar om känsliga ämnen kommer någonsin vara helt kritikbefriade.
Aldrig förstått varför man vill ha en affär.. så konstigt. Va singel så kan ju ligga runt precis hur du vill. Är relationen dålig, gör slut. Så, färdigt! Vad är problemet?
Jo jag förstår vad du menar, men samtidigt så sker ju pajkastningen ofta från båda hållen. Otrogna människor är ju inte direkt kända för att tolerera kritik eller ifrågasättande. I stor sett allt som inte är rent medhåll är ganska ovälkommet.
Som sagt, otrohet är ett känsligt ämne som berör många, jag tror faktiskt det är rätt naturligt att människor kommer reagera med avsky mot handlingar som ofta sårar och förnedrar andra människor totalt, framför allt när människorna som gör det sällan visar någon slags empati eller hänsyn utan ägnar sig oftast åt att på alla möjliga sätt att rättfärdiga och bortförklara sina handlingar. Det sticker i ögonen på många.
Jobba över, gå till gymmet, tjejkväll med tjejerna. Gå en promenad.
XX har det jobbigt just nu med killen och behöver prata.
Jobba över, gå till gymmet, tjejkväll med tjejerna. Gå en promenad.
XX har det jobbigt just nu med killen och behöver prata.
Mitt ex passade på att knulla kollegan på arbetsrelaterade resor, det vedervärdiga kräket.
Aldrig förstått varför man vill ha en affär.. så konstigt. Va singel så kan ju ligga runt precis hur du vill. Är relationen dålig, gör slut. Så, färdigt! Vad är problemet?
Vissa gillar det och tänder på att vara otrogen. Smygandet, lusten....
mmmmm
Min sambo skulle jobba över, åka och titta till båten, träffa kompisar, träna, åka på grabbresa och sen passade han på när han visste att jag tränade och var på konferens med jobbet. Men till sist kom jag på honom. Tack gode gud för det!
Vissa gillar det och tänder på att vara otrogen. Smygandet, lusten....
mmmmm