• Anonym (Hur)

Nån vid sidan av

Ni som har någon vid sidan av, hur gör ni för att träffa denna personen? Vad skyller ni på där hemma? Jobba över etc??

• Svar på tråden Nån vid sidan av
  • Warres
    Anonym (bättre) skrev 2017-09-18 15:39:49 följande:
    Vem har påstått att du är otrogen?

Personligen tycker jag att om man gillar att göra saker mot andra människor som många tycker är rätt vidrigt så får man helt enkelt räkna med att folk kommer kritisera det. Och jag tror inte det kommer hjälpa med att skriva, jag vill inte ha kritik.
    Precis otrogna tål inte kritik över deras vidriga beteende mot sin partners som tyvärr litar på dem och älskar dem något dem inte förtjänar.
  • Anonym (bättre)
    Warres skrev 2017-09-18 15:48:06 följande:
    Precis otrogna tål inte kritik över deras vidriga beteende mot sin partners som tyvärr litar på dem och älskar dem något dem inte förtjänar.
    Fast D är ju inte otrogen själv och jag förstår poängen, dock är det i mitt tycke lite naivt att tro att trådar som handlar om känsliga ämnen kommer någonsin vara helt kritikbefriade. 
  • Anonym (D)
    Anonym (bättre) skrev 2017-09-18 16:00:24 följande:

Fast D är ju inte otrogen själv och jag förstår poängen, dock är det i mitt tycke lite naivt att tro att trådar som handlar om känsliga ämnen kommer någonsin vara helt kritikbefriade. 

Det är mer det att jag tycker att så gott som alla trådar som handlar om otrohet ofta spammas ner av kommentarer om hur fel det är. Det förstör trådarna!

Jag har själv varit utsatt för otrohet och vill ofta läsa om ämnet eftersom det berör mig personligen. Jag kan också förstå otrohet i v i s s s a f a l l så att säga.

Det betyder inte att jag förespråkar otrohet eller att jag själv varit det. Inte heller skulle jag rekommendera någon att gå bakom ryggen på sin partner.
  • Warres
    Anonym (D) skrev 2017-09-18 16:11:19 följande:
    Det är mer det att jag tycker att så gott som alla trådar som handlar om otrohet ofta spammas ner av kommentarer om hur fel det är. Det förstör trådarna!

Jag har själv varit utsatt för otrohet och vill ofta läsa om ämnet eftersom det berör mig personligen. Jag kan också förstå otrohet i v i s s s a f a l l så att säga.

Det betyder inte att jag förespråkar otrohet eller att jag själv varit det. Inte heller skulle jag rekommendera någon att gå bakom ryggen på sin partner.
    Inse fakta ingen gillar svekfulla och falska individer vilket otrogna är mot sin partner som dem bedrar alla bör kunna kritiseras utifrån deras handlingar.
  • Anonym (Öhh..)

Aldrig förstått varför man vill ha en affär.. så konstigt. Va singel så kan ju ligga runt precis hur du vill. Är relationen dålig, gör slut. Så, färdigt! Vad är problemet?

• Anonym (bättre)
    Anonym (D) skrev 2017-09-18 16:11:19 följande:

Jo jag förstår vad du menar, men samtidigt så sker ju pajkastningen ofta från båda hållen. Otrogna människor är ju inte direkt kända för att tolerera kritik eller ifrågasättande. I stor sett allt som inte är rent medhåll är ganska ovälkommet.

Som sagt, otrohet är ett känsligt ämne som berör många, jag tror faktiskt det är rätt naturligt att människor kommer reagera med avsky mot handlingar som ofta sårar och förnedrar andra människor totalt, framför allt när människorna som gör det sällan visar någon slags empati eller hänsyn utan ägnar sig oftast åt att på alla möjliga sätt att rättfärdiga och bortförklara sina handlingar. Det sticker i ögonen på många.
  • Anonym (D)
    Anonym (bättre) skrev 2017-09-18 18:23:23 följande:

Jo jag förstår vad du menar, men samtidigt så sker ju pajkastningen ofta från båda hållen. Otrogna människor är ju inte direkt kända för att tolerera kritik eller ifrågasättande. I stor sett allt som inte är rent medhåll är ganska ovälkommet.

Som sagt, otrohet är ett känsligt ämne som berör många, jag tror faktiskt det är rätt naturligt att människor kommer reagera med avsky mot handlingar som ofta sårar och förnedrar andra människor totalt, framför allt när människorna som gör det sällan visar någon slags empati eller hänsyn utan ägnar sig oftast åt att på alla möjliga sätt att rättfärdiga och bortförklara sina handlingar. Det sticker i ögonen på många.

Klart det sticker i ögonen, det är väl det minsta man kan säga. Min sambo höll på med sin kollega i ett helt år bakom min rygg..

Men jag hittade ingenting i trådskaparnas första inlägg som uppmuntrade till otrohet?

TS frågade var de snedknullande människorna brukar träffas!
  • Anonym (Jesse)

Jobba över, gå till gymmet, tjejkväll med tjejerna. Gå en promenad.

XX har det jobbigt just nu med killen och behöver prata.

• Demkos
    Anonym (Jesse) skrev 2017-09-19 05:39:26 följande:

Jobba över, gå till gymmet, tjejkväll med tjejerna. Gå en promenad.

XX har det jobbigt just nu med killen och behöver prata.

Om du behöver prata med di kille måste du vara ärlig om att du bedrar honom.
  • Anonym (ooo)

Mitt ex passade på att knulla kollegan på arbetsrelaterade resor, det vedervärdiga kräket. 

• Anonym (H)
    Anonym (Öhh..) skrev 2017-09-18 17:34:16 följande:
    Aldrig förstått varför man vill ha en affär.. så konstigt. Va singel så kan ju ligga runt precis hur du vill. Är relationen dålig, gör slut. Så, färdigt! Vad är problemet?
    Håller med
  • Fru Darcy
    Anonym (Öhh..) skrev 2017-09-18 17:34:16 följande:

Dessa personer vill både ha kakan och äta den. De vill snedknulla men samtidigt ha tryggheten i en partner. Fruktansvärt fegt och oattraktivt beteende.
  • Anonym (Jesse)

Vissa gillar det och tänder på att vara otrogen. Smygandet, lusten....

mmmmm 

• Anonym (Kom på mitt ex)

Min sambo skulle jobba över, åka och titta till båten, träffa kompisar, träna, åka på grabbresa och sen passade han på när han visste att jag tränade och var på konferens med jobbet. Men till sist kom jag på honom. Tack gode gud för det!

• Anonym (Anonym)
    Anonym (Jesse) skrev 2017-09-22 14:19:58 följande:

Vissa gillar det och tänder på att vara otrogen. Smygandet, lusten....

mmmmm 

Ja falska svin gillar att bedra och svika sin partner och sin relation och vara otrogna.
  • Anonym (Anonym)
    Fru Darcy skrev 2017-09-22 13:57:27 följande:
    Dessa personer vill både ha kakan och äta den. De vill snedknulla men samtidigt ha tryggheten i en partner. Fruktansvärt fegt och oattraktivt beteende.
    Håller med dig falska svin resonerar på det sättet du beskrev.
Svar på tråden Nån vid sidan av