Killen grattade inte mig
Hejsan! Varit ihop med min kille i ett år nu. Han grattade inte mig på min födelsedag. Han fyller dock år om en vecka. Ska jag göra samma sak?
Han glömde bort min födelsedag, kändes lite sådär.....
Hejsan! Varit ihop med min kille i ett år nu. Han grattade inte mig på min födelsedag. Han fyller dock år om en vecka. Ska jag göra samma sak?
Han glömde bort min födelsedag, kändes lite sådär.....
Men hur gammal är du egentligen? Visa att du är vuxen och lägg ner de där "hämnd"-fasonerna.
Men hur gammal är du egentligen? Visa att du är vuxen och lägg ner de där "hämnd"-fasonerna.
Gratta han extra mycket så han skäms r han kommer på att du fyllt år. Det hade jag gjort iaf :)
Det är klart att det känns stort att fylla 14. Men vi vuxna människor lägger inte så stor vikt vid det där. Är det nu så att det är något du blev ledsen över, prova att prata med honom om det kanske?
Äh - klart att det gör ont om killen inte uppvaktar en på födelsedagen - särskilt när man är ung och har varit ihop så pas kort tid att man fortfarande borde vara nykär. Att vi gamla haggor inte bryr oss så mycket om våra födelsedagar är ju en helt annan sak. Jag hade också blivit jätteledsen, för hur det än är, så tyder det på att han inte bryr sig.
Jag tycker inte att du ska vänta för att "hämnas". Ta upp det med honom på en gång. Säg att du blev ledsen över att han inte brydde sig om din födelsedag, och att du helt har tappat lusten att uppvakta honom nästa vecka, och att du tycker att det är tråkigt att det har blivit så. Fråga om han själv inte bryr sig om födelsedagar, och förklara samtidigt att det är viktigt för dig.
KOMMUNICERA istället för att spela spel.