vet inte vad jag ska tro :(
Träffar en kille sen ca 6 månader, är även gravid med honom (blev gravid med honom)
Vet inte hur seriösa vi är, vårt förhållande har vart intensivt och vi har varit med varann dygnet runt förutom när jag har mina barn sen ett tidigare förhållande.
Men sen jag blev gravid så har jag vart trött, grinig och blivit mer tillbakadragen (??) vilket han inte alla förstår utan tror att jag träffar ngn vilket jag inte gör. MEN han har börjar umgås med en tjej som han haft ihop det med innan. Hon är gift men hennes mm kommer att vara borta i två år. De pratar med varann konstant umgås och inatt (kanske fler ggr) sov han där!! Dock i olika rum sa han.. har svårt att tro att de inte gör ngt..
Skrev till han inatt när ja vakna att jag vill att vi bryter för jag tycker inte de är ok.
Sluta med att han kom hit kl 7 å undra vad jag håller på med? Varför jag är svartsjuk osv. Hmmm.. prata med han vid 16 å han har inte hört av sig igen.. vi bor 5 min ifrån varann. Vet att han skulle träffa henne. Borde jag bryta?