• angie80

Har jag fortfarande känslor för barnens pappa

Förlåt för lång inlägg

Jag skildes från barnens pappa för 4 år sen mycke pga av att jag fick känslor för en annan,jag och barnens pappa levde mest som vänner för att vi slutade prata med varann,jag föll pladask för den andre killens smicker tyvärr,allt gick fort och jag flyttade ,efter några månader kände jag att den nya var helt fel ,sen var jag ensam 3 år utan att träffa nån ,jag och barnens pappa hittade på saker med barnen resor osv ,han har fortfarande inte träffat nån ,sen för 1 år sen träffade jag vad jag trodde var den rätta ,men nu kommer tveksamheter igen och tankarna på barnens pappa vi bråkade nästan aldrig och jag känner att jag jämför alla med honom efter en tid VARFÖR KAN JAG INTE BARA VARA NÖJD:(

Min nya är väldigt svartsjuk och gör aldrig nånting han är bara hemma .

Finns de nån som tänker eller känner som jag eller har nåt råd att ge

Tack på förhand

• Svar på tråden Har jag fortfarande känslor för barnens pappa
  • Wilbo80

Jag tycker mer det låter som att du börjar tänka på ditt ex när du börjar tveka på känslorna för de andra.

Även om inte förälskelsekänslor finns, kanske du och ditt ex fungerar bra ihop i vardagen och du saknar det?

• angie80

Ja vi har alltid funkat bra ihop och han känner mig utan och innan,ibland känns de som att de finns nåt kvar ,önskar att jag inte bara bröt upp utan stannade kvar och försökte jobba på de ,men tror vi båda behövde bryta ,vi pratar mer om saker nu än vi gjort på väldigt många år,.

• Wilbo80

Jag tror det är viktigare att ha en fungerande vardag än stormande känslor. Speciellt när man har barn. Men går man och saknar passion och "längtar bort" så är det klart det blir svårt att stanna, för då brukar relationen ändå förändrad..

Just för att ni har barn är det ju svårt att "bara testa igen" - men det är ju aldrig fel att hitta tillbaka till varandra. Bara fint egentligen :)

• Hspvirvlan

Jag känner som dig...funderar också mycket på vad de är jag egentligen känner för mitt ex. Vi är bra kompisar nu. Men jag önskar att vi inte separerat och att jag inte träffat ny...

• Hspvirvlan

De är också 4 år sen och som i erat fall fanns inget annat än att separera då...Jag träffade en ny, jag blev verkligen jättekär, men att separera med barn och leva med ny är inte lätt. Mitt ex är fortfarande singel.

• angie80

Känns som att vi har de ganska lika då mina barn är 5 och 8 och min nya har en dotter på 7 ,har din nya barn?

Svar på tråden Har jag fortfarande känslor för barnens pappa