• erilon

    Hjälp att vidareutveckla babyapp!

    Hej,

    Tack alla som har gett oss värdefull input till utvecklingen av appen BabyOtchi. www.babyotchi.com. BabyOtchi är en app som kan användas på iPhones för att hålla koll på barns rutiner och dela dem med andra närstående som tar hand om barnet. 

    I vidareutvecklingen av appen skulle vi vara väldigt tacksamma för ytterligare input på vad appen skulle kunna göra för att underlätta omhändertagandet av bäbisar, vad tycker ni?

    Tack på förhand!
    /Erik


  • Svar på tråden Hjälp att vidareutveckla babyapp!
  • LakritsMatte

    Överlag en intressant app. Lite tråkig design kanske med bara svart/vitt. Skulle också önska att den fanns på svenska istället! Skulle nog inte använda den om den enbart har engelska som språkval. Jag jämför den nu med BabyTracker som är den app jag använt när min son var nyfödd. Jag föredrar designen på den men jag gillar dina funktioner mer, med möjlighet att följa feber/medicin samt milstolpar.

    Så med snyggare design och med möjligheten att välja olika språk så hade jag kunnat tänka mig att betala upp mot 50kr för din app! Idag skulle jag inte använda den fastän den är gratis.

  • Andravägen
    Gillar att den är gratis. Är det bara nu i början eller kommer den att fortsätta vara det framåt också? Har ju alla basfunktioner, men jag tycker att det var lite svårt att förstå funktionen för att bjuda in andra och dela aktiviteterna mellan flera personer - kan du göra det tydligare? Dock coolt när det väl fungerade! Håller med om att den skulle kunna ha lite mer färger - kanske ha lite olika teman man kan välja mellan själv? Ska bli spännande att se nästa version
Svar på tråden Hjälp att vidareutveckla babyapp!