• Tjej261991

Kan jag vara gravid?

Hade min mens nu i slutet på september. Och nu efter det så har jag haft små blödningar. Som avtar och försvinner sen kommer tillbaka. Sen har jag yrsel och illamående, illamåendet kommer som mest på kvällen när jag ska gå och lägga mig. Kan detta vara symtom på graviditet? (Barnlöst fundersam tjej)

• Svar på tråden Kan jag vara gravid?
  • NinoM

Jag har EXAKT samma symtom! Fast mår illa på morgonen och tappat aptit till det mesta...

• Anonym (..)

Precis samma sak för mig!

• Tjej261991

Tog test i morse. Vilket visade negativt..:( så är nog något annat som spökar i kroppen på mig.????

• Anonym (..)
    Tjej261991 skrev 2017-09-27 17:00:51 följande:

Hade min mens nu i slutet på september. Och nu efter det så har jag haft små blödningar. Som avtar och försvinner sen kommer tillbaka. Sen har jag yrsel och illamående, illamåendet kommer som mest på kvällen när jag ska gå och lägga mig. Kan detta vara symtom på graviditet? (Barnlöst fundersam tjej)

Har du ont något? Jag har som mensvärk typ även nu fast jag inte har någon blödning för tillfället :/
  • Tjej261991

Jag har ont i magen. Och det är ibland hela magen och ibland som mensvärk. Och sen har jag känt av nedre delen av magen till höger. Man kanske kan va ägglossning för min del????? har du några andra symtom?

Anonym
  • Tjej261991
    Tjej261991 skrev 2017-09-29 09:31:13 följande:

Jag har ont i magen. Och det är ibland hela magen och ibland som mensvärk. Och sen har jag känt av nedre delen av magen till höger. Man kanske kan va ägglossning för min del????? har du några andra symtom?

Hoppas på att plussa om ca 2v nu. Hade ägglossning nu den 3e. ???????? blev en del myspys med älsklingen ????????
Svar på tråden Kan jag vara gravid?