Har det hänt någon mer? Hjälp!!!
Hej!
Jag och min pojkvän har försökt skaffa barn ett tag. Nu är det så att jag trodde att jag var gravid hade så ömma bröstvårtor i flera veckor och fick en sparsam blödning den 4 september som pågick fram till den 15 september. Det kom så lite blod så att de bara blev lite avtryck på toalettpapperet när jag torkade mig då jag var på toaletten och denna blödning varade alltså i 11 dagar. Har under den tiden haft värk i magen och mått illa. Även när blödningen avtog så fortsatte illamåendet och värken i nedre delen av magen Gjorde ett gravtest när min blödning tog slut och det visade negativt. Idag den 29 september sker det igen alltså får lite blod när jag torkar mig på pappret. Och nu har mina ömma bröstvårtor avtagit sen igår. Jag blir lite orolig då det aldrig har hänt att jag blöder två gånger på en månad... brukar ha en riklig mens som varar 5 dagar med minst 30 dagars mellanrum. Detta är motsatsen, väldigt sparsamt och att det varar så länge... någon som varit med om det förut? Och vad har det berott på för er?