• Villtro1

Kräkts i 2 dagar, minus på test

Hej!

Jag har kräkts 2 mornar i rad nu. Ca 5-10 min efter att jag gått upp ur sängen. Får springa o kräkas ?akut?. Sen går det över. När jag ätit är de oftast ok igen. Vill tillägga att jag aldrig kräks, knappt när jag är magsjuk och aldrig när jag är ex. Bakfull. Tog ett test imorse som visade minus. Är på bim-6. Kan det vara så att jag är gravid och har symtom men att det är för tidigt att testa? Någon som varit i samma sits?

Äter Rosenrot och multivitamin, tänker om rosenrot kan ha den effekten? :/ hoppas såklart på en bebis!

• Svar på tråden Kräkts i 2 dagar, minus på test
  • Vickan I

Undantag finns säkert, men generellt brukar man säga att om man har tillräckligt med hcg i kroppen för att de ska ge gravidsymptom så ska det även vara tillräckligt för att ge utslag på gravtest. Men finns alltid undantag som sagt. Håller tummarna!

• Villtro1
    Vickan I skrev 2017-09-30 15:25:10 följande:

Undantag finns säkert, men generellt brukar man säga att om man har tillräckligt med hcg i kroppen för att de ska ge gravidsymptom så ska det även vara tillräckligt för att ge utslag på gravtest. Men finns alltid undantag som sagt. Håller tummarna!

Ja, det har jag med hört. Tänkte mest om någon varit med om detta. Tack för svar! Kram
Svar på tråden Kräkts i 2 dagar, minus på test