Vill inte bo hemma (Kolla!1!)
Jag är 15 år gammal. Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vill inte bo hemma mer. Min mamma träffade en tjej för några månader sen och jag hatar henne så grovt. Hon sover över hos flera dagar i veckan (sens agusti) och är riktig fucking petig. mamma har sagt flera gånger att hon vill bo med henne men inte vill jag och min lillasyster bo med henne. För det första så respekterar hon inte att vi sover, hon ska nästan alltid göra ljud på nätterna. 1 dag så väckte hon oss alla o pratade i telefonen med någon klockan 1 på morgonen som om ingen var här, för det andra så luktar hon skit. hela huset har luktat lite konstigt när hon har kommit hit. för det tredje så bjuder hon alltid hem sin bror här som om han bor här... inte ens hon bor här så jag fattar inte varför hon alltid bjuder hit honom som om han bor här. för det fjärde så är hon väldigt kontrollerande. en dag när hon och jag bråkade (vi var ensamma) så bad hon mig att ta min medicin som om det är hon som är min mamma, hon kontrollerade även vad min syster äter o fatshamar henne. hon har sagt flera gånger att hon har ansvar för mig och har hotat med att ta ifrån min mobil om jag smsar mamma igen o säger att jag vill att hon ska dra. jag hatar helt enkelt henne och vill inte bo hemma mer. hon kom inte ens hit med respekt, hon lärde aldrig känna mig & min lilla syster tillräckligt bra innan hon typ började stanna här som om hon bor här. jag hoppas hon blir påkörd. just nu borde jag studera till provet men istället så är jag så fucking arg. allt var så bra hemma tills denna fula E.T. liknande varelse böjade att existera i mitt liv. min mamma vägrar att lyssna på det jag säger o bryr sig bara om sig själv och henne. vad kan jag göra?? Kan jag smsa socialen eller nånting för nu är jag verkligen trött på alla i det här huset förutom min lillasyster dåra.