Kungen Karl i vivalla örebro för moskebrand!
Jag hedrar kungen och hoppas han visar vägen för SD!
www.expressen.se/nyheter/kungligt/kungen-besoker-brandharjade-mosken/
Jag hedrar kungen och hoppas han visar vägen för SD!
www.expressen.se/nyheter/kungligt/kungen-besoker-brandharjade-mosken/
Det här min tråd.. Och det står i under rubrik att kungen vägleder SD.
Jag vill bara tilllägga att jag inte hsr rättstavning på och jag skriver snabbt.
Nazister har sin ursprung i Tyskland då hitler trollade fram massa funheter.
En grej de tror på är den ariska rasen.. Detta togHitler från hinduistiska skrifter där man tror på kastsystem och Arier är de folk som ligget högst upp i hindus kastsystem..
Så vad har vi Svenskt i det här..? Han som vill tro på sånt får åka till Indien och bo i kastsystem.istället..
Att en kung var utlänsk visar på
att ider som denna är helt nya i Sverige..
Jag äe inte från afganistan, men jag ska anstränga mig mera att stava tack för den..
Men det finns även hinduister i afganistan så man kan även passa på att åka dit ifall man idoliserar nazism..
Det här min tråd.. Och det står i under rubrik att kungen vägleder SD.
Jag vill bara tilllägga att jag inte hsr rättstavning på och jag skriver snabbt.
Nazister har sin ursprung i Tyskland då hitler trollade fram massa funheter.
En grej de tror på är den ariska rasen.. Detta togHitler från hinduistiska skrifter där man tror på kastsystem och Arier är de folk som ligget högst upp i hindus kastsystem..
Så vad har vi Svenskt i det här..? Han som vill tro på sånt får åka till Indien och bo i kastsystem.istället..
Att en kung var utlänsk visar på
att ider som denna är helt nya i Sverige..
Jag äe inte från afganistan, men jag ska anstränga mig mera att stava tack för den..
Men det finns även hinduister i afganistan så man kan även passa på att åka dit ifall man idoliserar nazism..
Vet inte om du är påtänd eller vad det är men det är svårt att försöka följa vad det är du försöker få fram.
sv.m.wikipedia.org/wiki/Arier
Läs länken
Öppna o läs
Vad har SD att göra med att en kriminell invandrare bränner ner en moské?
Förstår inte heller varför en moske är så speciell, kyrkor och skolor brinner lite då och då men det är inte någon kung som kommer och beklagar sig för detta.
Vad har SD att göra med att en kriminell invandrare bränner ner en moské?
Förstår inte heller varför en moske är så speciell, kyrkor och skolor brinner lite då och då men det är inte någon kung som kommer och beklagar sig för detta.
Haha SD vill införa kastsystemet.. Ja t.o.m hakkorset har sin ursprung i Hinduismen..
Det är synd om ungdomarna
Grunden i vänsterpartiet är kommunismen. Grunden i SDs politik är Nazismen.
Och nazismen är byggd på Hinduismen OC har inget med Sverige att göra.
Om SD skulle få bestämma så skulle Sverige vara i ett kastsystem. Det skulle vara mycket värre än så tro mig
Haha
Jag tycker det här är bra