• Svar på tråden Kungen Karl i vivalla örebro för moskebrand!
  • Anonym (SVENSK!)
    Mel1011 skrev 2017-10-05 16:32:33 följande:
    Ok, men birger Jarl införde ,"tre kronor" och förde landet mot en ännu större "kristenisering". Det tog långt tidför Sverige att bli helt kristet.. Man har hittat runstenar som har både kristna symboler samt symboler som tillhör asatron.

Men det är inte det som jag ville säga, men tack för det. Det jag säger är att SD hör inte hemma i Sverige. Kungen är svensk utan tvivel..som sagt alla kungafamiljer i hela Europa har blandat blod.. Kolla upp det! Kunga familjer gifter sig så! Om det är en princessa så åker hon iväg, och enprins tvärttom, en fin invandrar princessa kommer till slottet..

Jag vill tala istället om SD ryskaspioner som inte har något med Sverige att gööra! Nog talat om vår kung som försöker föra sverige till fred och integration.
    Du får gärna tala om SDs ryska kopplingar och deras spioner. Du kanske ska ta upp en ny tråd där tar den diskussionen, här handlade det mer om att Kungen besökte en moske. Kolla ditt språk också, så fort man kritiserar SD och har så många stavfel som du har så tror dom att man är en afghansk flyktingpojke.

Vår kung har besökt massor med religösa platser och byggnader genom åren, han har varit på officiella besök i alla stora muslimska länder. Samt dessutom buddistiska, hinduiska och andra.

Det finns ingen symbolik i att kungen just besöker denna moske, han är kung över alla svenskar oavsett vilken religion de tillhör.

Tyvärr är han en rätt usel kung, lågbegåvad och passiv. Gör bort sig ständigt när han öppnar munnen. Han hade aldrig fått det jobbet om han varit tvungen att söka det.
  • Mel1011

Det här min tråd.. Och det står i under rubrik att kungen vägleder SD.

Jag vill bara tilllägga att jag inte hsr rättstavning på och jag skriver snabbt.

Nazister har sin ursprung i Tyskland då hitler trollade fram massa funheter.

En grej de tror på är den ariska rasen.. Detta togHitler från hinduistiska skrifter där man tror på kastsystem och Arier är de folk som ligget högst upp i hindus kastsystem..

Så vad har vi Svenskt i det här..? Han som vill tro på sånt får åka till Indien och bo i kastsystem.istället..

Att en kung var utlänsk visar på

att ider som denna är helt nya i Sverige..

Jag äe inte från afganistan, men jag ska anstränga mig mera att stava tack för den..

Men det finns även hinduister i afganistan så man kan även passa på att åka dit ifall man idoliserar nazism..

• Anonym (ty)
    Mel1011 skrev 2017-10-06 14:57:59 följande:

Det här min tråd.. Och det står i under rubrik att kungen vägleder SD.

Jag vill bara tilllägga att jag inte hsr rättstavning på och jag skriver snabbt.

Nazister har sin ursprung i Tyskland då hitler trollade fram massa funheter.

En grej de tror på är den ariska rasen.. Detta togHitler från hinduistiska skrifter där man tror på kastsystem och Arier är de folk som ligget högst upp i hindus kastsystem..

Så vad har vi Svenskt i det här..? Han som vill tro på sånt får åka till Indien och bo i kastsystem.istället..

Att en kung var utlänsk visar på

att ider som denna är helt nya i Sverige..

Jag äe inte från afganistan, men jag ska anstränga mig mera att stava tack för den..

Men det finns även hinduister i afganistan så man kan även passa på att åka dit ifall man idoliserar nazism..

Vet inte om du är påtänd eller vad det är men det är svårt att försöka följa vad det är du försöker få fram.

• Mel1011
    Anonym (ty) skrev 2017-10-06 23:37:35 följande:

Vet inte om du är påtänd eller vad det är men det är svårt att försöka följa vad det är du försöker få fram.

Jag försöker visa att SD inte har något med Sverige att göra.. Deras nazist ideologi är införd från tyskland samt indien..

Medans kungahuset och hur de agerar är enligt svensk tradition. Utläningar har man aldrig haft problem med i Sveriges historia..

Jag och Sveriges kung som besöker en nerbrunnen moske menar att man inte ska vända sig till hat..
  • Anonym (ty)

Vad har SD att göra med att en kriminell invandrare bränner ner en moské?

Förstår inte heller varför en moske är så speciell, kyrkor och skolor brinner lite då och då men det är inte någon kung som kommer och beklagar sig för detta.

• Anonym (SVENSK!)
    Anonym (ty) skrev 2017-10-08 10:24:29 följande:

Vad har SD att göra med att en kriminell invandrare bränner ner en moské?

Förstår inte heller varför en moske är så speciell, kyrkor och skolor brinner lite då och då men det är inte någon kung som kommer och beklagar sig för detta.

Det är ingen som fattar den här tråden och vad TS vill åstakomma alls.

Han tror att SD försöker införa ett indiskt kastsystem och som bevis på detta har han att Kungen besökte en nedbrunnen moske.

Att tänka är inte vår kungs paradgren och att han besöker en nedbrunnen Moske är väl bra, han borde åka runt och visa respekt för alla offer och nedbrunna saker i Sverige, för 66 miljoner så kan vi skattebetalare åtminstone få en betald gråtare.
  • Mel1011

Haha SD vill införa kastsystemet.. Ja t.o.m hakkorset har sin ursprung i Hinduismen..

Det är synd om ungdomarna

• Mel1011

Grunden i vänsterpartiet är kommunismen. Grunden i SDs politik är Nazismen.

Och nazismen är byggd på Hinduismen OC har inget med Sverige att göra.

Om SD skulle få bestämma så skulle Sverige vara i ett kastsystem. Det skulle vara mycket värre än så tro mig

• Anonym (Svensk)

Haha

Jag tycker det här är bra

Svar på tråden Kungen Karl i vivalla örebro för moskebrand!