Vad vill han? Hjälp!
Hej! Jag är 19 år och har träffat en kille i ungefär 5 månader. Vi ses väldigt ofta och han har till och med presenterat mig för sin pappa.
Men, han berättade för några månader sedan att han inte var kär i mig och jag sa att det var inte jag i honom heller och vi slutade ses, men några veckor senare ville han börja träffas igen.
Han har nu ändrat sig helt och behandlar mig väl, vilket han inte direkt gjorde innan. Han vill ses nästan varje dag och vi har verkligen kul tillsammans. Att han är ute efter sex enbart tror jag inte, då vi inte alltid har sex då vi ses. Det är inte heller att han vill ses klockan 2 på kvällen när han inte har något bättre för sig utan vi kan planera in dagar då vi ska ses.
Han säger att han inte har träffat någon annan under tiden vi har setts, dock vet jag via gemensamma kompisar att han träffade en tjej under tiden vi var ifrån varandra.
Men nu till min fråga, vad tror ni han vill? Och förutom att fråga rätt ut, vad kan jag göra som bekräftar att han faktiskt vill ha någonting?