• AnnaCKickiH

Vad vill han? Hjälp!

Hej! Jag är 19 år och har träffat en kille i ungefär 5 månader. Vi ses väldigt ofta och han har till och med presenterat mig för sin pappa.

Men, han berättade för några månader sedan att han inte var kär i mig och jag sa att det var inte jag i honom heller och vi slutade ses, men några veckor senare ville han börja träffas igen.

Han har nu ändrat sig helt och behandlar mig väl, vilket han inte direkt gjorde innan. Han vill ses nästan varje dag och vi har verkligen kul tillsammans. Att han är ute efter sex enbart tror jag inte, då vi inte alltid har sex då vi ses. Det är inte heller att han vill ses klockan 2 på kvällen när han inte har något bättre för sig utan vi kan planera in dagar då vi ska ses. 

Han säger att han inte har träffat någon annan under tiden vi har setts, dock vet jag via gemensamma kompisar att han träffade en tjej under tiden vi var ifrån varandra. 

Men nu till min fråga, vad tror ni han vill? Och förutom att fråga rätt ut, vad kan jag göra som bekräftar att han faktiskt vill ha någonting? 

• Svar på tråden Vad vill han? Hjälp!
  • Anonym (?)

Fråga inte vad han vill, fråga vad DU vill! Det finns alltför många unga tjejer här i världen som lägger fokuset bara på killen och glömmer bort att steg ett är faktiskt att definiera sina egna känslor. 

Min fråga till dig är: varför vill du återuppta kontakten med en kille som inte behandlade dig speciellt väl förut? 

• C78
    Anonym (?) skrev 2017-10-02 14:18:20 följande:

Fråga inte vad han vill, fråga vad DU vill! Det finns alltför många unga tjejer här i världen som lägger fokuset bara på killen och glömmer bort att steg ett är faktiskt att definiera sina egna känslor. 

Min fråga till dig är: varför vill du återuppta kontakten med en kille som inte behandlade dig speciellt väl förut? 

Håller med! Sen skriver ts att killen redan talat osanning om tjejen han träffade ett tag. En sak han lätt kunnat vara ärlig om i stället för att ljuga. Tänker också att till vilken grad ljuger denna kille om han inte kan vara sann om en sak som hände när han var singel/inte med ts. Han kan vilja vad som helst med dig ts. Kanske tycker han om dig, kanske är du någon han inte har starka känslor för men ändå trivs att mysa med och som oftast är tillgänglig när han vill. Ingen aning hur han tänker och känner. Du får fråga honom och hoppas på så ärligt svar som möjligt.Men som ovanstående skriver - glöm inte bort dig själv och vad DU innerst inne vill. Känns det osäkert så är det kanske inte helt rätt.Du låter ung och då har du många tillfällen och kärlek framför dig. Ingen mening att stressa. Lycka till :)
Svar på tråden Vad vill han? Hjälp!