• Anonym (Bullfittans dag 4 oktober!)

    BULLFITTANS DAG 4 OKTOBER!

    Hej hej!

    Den fjärde oktober firas Kanelbullens Dag och nu tänker jag att vi även ska fira en annan bulle samma dag, nämligen bullfittan!

    Har du en bullfitta? Res på dig på onsdag och känn stolthet över din vackra bulle!

    Känner du någon med bullfitta? Gratulera denne genom en klapp på axeln eller ett fint SMS.

    Onsdag 4 oktober firar vi nämligen Bullfittans Dag!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-10-02 21:17
    Kan även tillägga att jag har ett mångårigt och passionerat förhållande till kanelbullar.

    Älskar nygräddade och lite krispiga kanelbullar lika mycket som jag älskar bullfitta!

  • Svar på tråden BULLFITTANS DAG 4 OKTOBER!
  • Anonym (bullig och go)

    Då ska jag fira mig själv med buller och bång och bjuda på en lite extra njutning med lite kanelströssel och även gnida in händerna med rikligt med smör innan jag påbörjar stunden;)

  • Anonym (Bulleribång)
    Anonym (bullig och go) skrev 2017-10-02 21:11:49 följande:

    Då ska jag fira mig själv med buller och bång och bjuda på en lite extra njutning med lite kanelströssel och även gnida in händerna med rikligt med smör innan jag påbörjar stunden;)


    Annars kan jag komma och hjälpa dig att fira =)
  • Anonym (trög)

    Har aldrig fattat hur en bullfitta ser ut... Men jag har nog inte det då haha. 

  • Anonym (Bulleribång)
    Anonym (trög) skrev 2017-10-02 21:25:39 följande:

    Har aldrig fattat hur en bullfitta ser ut... Men jag har nog inte det då haha. 


    Du får skicka en bild så kan jag säga om du har eller ej ha ha.. Allvarligt.. Det är när fittan bullar upp lite över blygdbenet.. Står du på alla fyra så ser man det lättast =)
  • Anonym (Bulleribång)

    Ska tillägga att det verkligen inte spelar någon som helst roll om man har eller inte))

Svar på tråden BULLFITTANS DAG 4 OKTOBER!