Hur tänka här, jag borde ju varit beredd?
För det första: ja, jag har skrivit förr så klaga inte på det.
Försöker tänka att jag inte ska bry mig pga att jag vetat detta händer - sällan, men det hönder. Bakgrund: förhållande 1,5år nu. Allt är super. Vi älskar verkligen varann, den biten tvivlar jag inte på. Alls. Vi är varandras själsfränder, med massor av ömhet, närhet, kramar, kyssar. Finns absolut ingen så goo o härlig som hon. Hon gör allt för mig. Vi är tillsammans jämt. Såå...vad är problemet? Vi är båda kvinnor. Den första för oss båda. I hennes hemland o uppväxt är lesbiska/homo tabu. Det har hon haft väldigt svårt för, därav är vi hemliga, ingen vet (fast ngr säkert anar). Hon har haft ett sporadiskt förh i sitt hemland med en man nästa 20år...? Sant. Han är gift o en gång fanns där känslor. Min kvinna haft ett par tre förhållanden här i landet sedan hon kom hit för ca tio år sedan. Och nu o då även haft sex med denna i hemlandet då hon varit där. Dvs i mina ögon varit otrogen. Redan då vi blev involverade med varann berättade hon om denna karl, och sa även att han kommer att finnas med ibland. Orsaken vet hon inte riktigt, "gammal vana" typ....vete fan. Accepterade detta.
Hon har under vår tid (1,5år dvs) haft sex med honom 4 el 5 ggr, så ofta är det ju inte. Senast för 2 veckor, o före detta 10-11mån sedan. Då gjorde det inte såå ont. Men NUU, hade på nåt vis, i min naiva lilla hjärna, tänkt hon inte vill mera efter det vi har. Jag började störtböla.
Många tankar, lite ord. Vi skall prata nån av dom närmaste dagarna, pga jobb, barn o omständigheter har inte tid i lugn o ro funnits. Hon bara höll mig i sin famn, kramade o smekte.
Hur jag än vrider o vänder...försökt analysera, vrida o vända....hon får liksom inte slut på detdär. Märkligt. Kommit fram med en teori som måste ligga bakom en stor del...Iom att detta är så tabu för henne, kännr hon denna man som en slags "täckmantel", så att ingen skall misstänka nåt. Samt att hon för sig själv har svårt att acceptera att hon är bisexuell, liksom ljuger för sig själv. Att hon dom 2 senaste gångerna dessutom supit sig aspackad före hon hoppat i säng med honom, stöder denna tanke. Minns typ inget. Men.....era tankar??? Kan det ligga nåt i mina funderingar? E jag hel idiot? Hon vill absolut inte förstöra oss...menmen....o säger jag vetat om honom sedan dag noll. Sant. Trodde liksom....ja, vad f.n trodde jag?! Att jag inte skulle bli kär antagligen. Det blev långt....tack att ni läste o om nån kommenterar. Vill ju ha henne, men inte honom ett par ggr i året som en gammal jä.la böld in the as...sorry.