• Anneli86

Gravid eller hormoner som spökar?

Jag har gått och kollat på grannen sedan mars 2017 och när jag möter han i trappen kollar vi ganska intresserat på varandra. 
    Sista mensens första dag var den 11/9 och  sen har det gått för honom i mig 3-4 gånger samma vecka som jag fertil och det visade sig att jag hade ägglossningen på söndagen samma vecka.

Jag är mera tröttare än vad jag har varit för någon månad sen. 

Jag har börjat känna av mensvärken i ryggen. Men mina bröst brukar vara ganska öm innan mensen ska komma och det kan jag vara upp mot 5-6 dagar osså släpper det när den kommer. 

Är inte illamående alls. 

Har graviditeten tagit sig och jag är gravid med mitt andra barn? 

Jag pluggar till Uska och är klar med skolan februari 2019. 

Graviditetstesten visa fortfarande minus. Är jag gravid ändå eller är det mina hormoner som spökar? 

Är det någon Barnmorska som kan ge svar på min fråga?

• Svar på tråden Gravid eller hormoner som spökar?
  • Anonym (och)

Ok du har knullat grannen och kan vara på smällen. Men vad har det med otrohet att göra? Vem av er är otrogen, du, han, båda?

• Anneli86

Det är han som är otrogen mot henne, men han älskar inte henne längre och har inte gjort det på väldigt länge.

• Anonym (jaha)

Då kanske han ska lämna sin partner? 

• Anonym (och)
    Anneli86 skrev 2017-10-18 23:03:03 följande:

Det är han som är otrogen mot henne, men han älskar inte henne längre och har inte gjort det på väldigt länge.

Och du tror på det där skitsnacket?
    Men kom igen nu, den där ursäkten är ju så löjligt vanligt att det är ett stående skämt. Alla otrogna svin säger ju alltid att de har det dåligt hemma och alla naiva och lite skrupelfria älskarinnor som inte ser något fel i att knulla någon annans man tror på allt det säger
Svar på tråden Gravid eller hormoner som spökar?