Fler tjejer är nyfikna på andra tjejer?
Fler tjejer som jag som är nyfiken på andra tjejer?
Fler tjejer som jag som är nyfiken på andra tjejer?
Ja, det kanske inte är så konstigt. :) Äsch då vad tråkigt jag bor i Stockholm - annars hade jag bett dig att slå följe haha :)
Ja jag är det! Tyvärr har jag tidigare inte vågat ta det steget att träffa andra tjejer men livet är för kort och nu vill jag komma i kontakt med andra ??
Gjorde slag i saken för 10 år sedan och det har jag aldrig ångrat. Är singel och BS med ett fantastiskt sexliv med män, kvinnor och ett härligt par som jag träffar regelbundet för skön kravlös sex och något jag klart kan rekomendera. För min del vaknade intresset för kvinnor i samband med en separation då jag helt enkelt var väldigt trött på män. Fick kontakt med en härlig kvinnan på ett forum som inte på något sätt handlade om sex men vi bestämde oss för att träffas på en fika och sedan hamnade vi hemma hos mig och efter ett par glas vin släpte alla hämningar och det blev ett härligt natt där vi njöt av varandra.
Gjorde slag i saken för 10 år sedan och det har jag aldrig ångrat. Är singel och BS med ett fantastiskt sexliv med män, kvinnor och ett härligt par som jag träffar regelbundet för skön kravlös sex och något jag klart kan rekomendera. För min del vaknade intresset för kvinnor i samband med en separation då jag helt enkelt var väldigt trött på män. Fick kontakt med en härlig kvinnan på ett forum som inte på något sätt handlade om sex men vi bestämde oss för att träffas på en fika och sedan hamnade vi hemma hos mig och efter ett par glas vin släpte alla hämningar och det blev ett härligt natt där vi njöt av varandra.
Hej BBW!
Vad underbart det låter ??. Jag vill oxå få kontakt med andra kvinnor men är blyg då jag aldrig varit med en annan kvinna och inte vet riktigt hur jag ska komma i kontakt med andra som känner som mig. Tyvärr kan jag inte vara öppen med hur jag känner och kan inte gå med på olika forum som finns men tog en chansning här!! Kan du ge till råd på hur man kan ta kontakt kvinnor?
Jag är väldigt blyg när det kommer till att flörta med andra kvinnor ??
Jag är också sjukt nyfiken. Har haft sex med några tjejer, mest i trekanter med mitt ex men skulle vilja träffa en tjej solo. Tyvärr på den fronten, då jag är i en heterorelation idag, men tankarna lockar så mycket! Dock bara sex, skulle nog inte kunna/vilja inleda en kärleksrelation med en tjej. Men vem vet.
Yes!
Jag har dejtat många genom åren och förvånas att tjejer har en tendens att skryta om sina tidigare erfarenheter med en annan tjej. Jag markerar då att det är tröttsamt, alla vet att majoriteten av tjejer är BI. Varför skryta om det på sina dejter?
Jag är också sjukt nyfiken. Har haft sex med några tjejer, mest i trekanter med mitt ex men skulle vilja träffa en tjej solo. Tyvärr på den fronten, då jag är i en heterorelation idag, men tankarna lockar så mycket! Dock bara sex, skulle nog inte kunna/vilja inleda en kärleksrelation med en tjej. Men vem vet.
Hej Hanna!
Jag lever också i en hetrosexuell relation men har endast varit med 1 tjej tidigare i mitt liv och nu vill jag träffa andra tjejer för endast sex! Men vet inte vart man ska hitta andra tjejer i samma situation. Skulle du kunna tänka dig att träffa andra tjejer för bara sex?
Har alltid vetat att jag tycker att kvinnor är vackra och har även haft tjejsex men är sååå sugen på mer ????
Var bor ni tjejer?