• Anonym (gift kvinna)

är det bara jag?

behöver hjälp!

jag och min man har varit tillsammans i nästan 9 år! 
    för tre år sedan så gifte vi oss och då började mitt problem. 
    Under bröllopsfesten så satt jag (lite onykter) och pratade med min svärfar om just min man. då under samtaldet kände jag en hand på mitt lår, min svärfar blinkade lite lätt mot mig och bad mig följa med på toaletten. jag visste inte vad jag skulle göra och sa först nej, då sa han aggresivt "kom nu äckel annars säger jag åt min son att du stötte på mig"
    jag visste inte vad jag skulle göra och vi gick in på toaletten. resten kan ni lista ut själv. 
    problem är att han tog bilder och har nu i tre års tid hotat mig att berätta för min man om jag inte fortsätter att ha sexuellt umgänge med honom...
    jag vet inte vad jag ska göra. det senaste året har det blivit mer naturligt att vi ses och har sex men jag vill verkligen inte längre. min man vet ingenting och jag vet verkligen inte vad jag ska göra....
    behöver hjälp! 

• Svar på tråden är det bara jag?
  • Anonym (Ja)

Ja det är bara du. Vem bryr sig om ett hot om att "annars säger jag att du stötte på mig". Din man skulle väl tagit din sida eller?? Annars låter det lite osäkert att ens gifta sig om han inte hade trott på dig så mycket ens. Nu får du berätta alltihop och göra slut på ert äktenskap. (även med svärfar). !

• Anonym (usch)

Berätta för din man. Sig som det är. Det är hans pappa och jag tror att det är pappan som mest kommer råka illa ut.

• Anonym (Wildrat)

Du berättar för mannen och tror han dig inte så skiljer du dig och flyttar så långt bort du kan komma. Eg skulle du skära av svärfars penis också men det ger dig mer problem än det är värt.

• Senkos
    Anonym (gift kvinna) skrev 2017-10-05 13:59:27 följande:

behöver hjälp!

Under bröllopsfesten så satt jag (lite onykter) och pratade med min svärfar om just min man. då under samtaldet kände jag en hand på mitt lår, min svärfar blinkade lite lätt mot mig och bad mig följa med på toaletten. jag visste inte vad jag skulle göra och sa först nej, då sa han aggresivt "kom nu äckel annars säger jag åt min son att du stötte på mig"
    jag visste inte vad jag skulle göra och vi gick in på toaletten. resten kan ni lista ut själv. 
    problem är att han tog bilder och har nu i tre års tid hotat mig att berätta för min man om jag inte fortsätter att ha sexuellt umgänge med honom...
    jag vet inte vad jag ska göra. det senaste året har det blivit mer naturligt att vi ses och har sex men jag vill verkligen inte längre. min man vet ingenting och jag vet verkligen inte vad jag ska göra....
    behöver hjälp! 

Berätta för din man att att du valde att svika honom genom att bedra honom finns inga ursäkter stå för ditt handlande.
  • Anonym (För dumt)
    Anonym (äö) skrev 2017-10-05 14:15:38 följande:

Trolltråd?

Måste det va. Finns ju ingen som köper det upplägget.
  • Anonym (Anonym)

Trolltråd?

Håller med annars måste måste TS vara en riktig hora.
  • Anonym (..)
    Anonym (För dumt) skrev 2017-10-05 14:26:39 följande:

Måste det va. Finns ju ingen som köper det upplägget.

Ja det är ju som taget ur en porrfilm. Motvilligt med svärfar på bröllopsfesten bara där är det osannolikt.

Den ännu mer osannolikt att hon acceptera att hon blev fotograferad under akten dessutom.
  • Anonym (svärfar)

Jag vill höra mer detaljer om vad som hände på toaletten :)

• Anonym (man)

Trolltråd?

ja, låter som någon "svärfar" med lite väl livlig fantasi
  • Trevlig man
    Anonym (gift kvinna) skrev 2017-10-05 13:59:27 följande:

behöver hjälp!

behöver hjälp! 

Vi vet inte vad dom hände...berätta
Svar på tråden är det bara jag?