• Anonym (Pendlande)

Lurad?

Hej!

Varannan helg har jag mina barn och det innebär att jag lämnar min hemstad. Varje gång jag åker frågar jag min partner vad han har för planer och han har aldrig nånting planerat. Men varje gång jag lämnar stan så går han ut och festar, ibland när jag textar honom på fredagkvällen får jag inga eller bara väldigt korta svar med typ ett hjärta eller nåt! När vi talas vid dagen efter så har det aldrig hänt nåt särskilt, han har inte träffat några särskilda utan bara "hängt" typ. Jag har aldrig misstrott honom eller anklagat honom för något, men nu har det här pågått i snart ett år och jag känner att jag blir irriterad, när vi är tillsammans så orkar han sällan "gå ut" utan vi är mest hemma. När jag tar upp det så tycker han att jag överdriver och han säger hela tiden att han har rent samvete.

Jag vet inte vad jag ska göra!

• Svar på tråden Lurad?
  • Anonym (Testing one, two)

Det första du borde testat är nog att ringa honom, och prata en stund, fre kväll och lörd kväll... Vid inget svar, så skriv sms och be honom ringa upp så snart som möjligt.... Då lär du märka.. Om han ogärna svarar, och det är så många ggr, så är det antagligen något fuffens.

Och det där med att säga att man "hänger" låter på tok för diffust. Har han inte mål i mun? Kan han inte berätta var han varit och med vem?? Kan han inte det, så är det ngt fuffens garanterat!!

Jag anar ugglor i mossen av att han inte heller vill gå ut med dig, utan är "trött" då.... Allt sammantaget ger en mkt stor anledning att misstänka att ngt inte står rätt till, tyvärr....

• Anonym (Pendlande)

Jag brukar ringa, först svarar han inte sen händer det att han ringer upp och då har han alltid gått ut, så det är relativt tyst runtom, han berättar liksom inte nåt, hälsar inte från nån eller berättar nåt roligt skvaller, det är alltid lugnt, händer inte nåt särskilt, låter rätt tråkigt när jag tänker efter. Jag blir ledsen i alla fall, det känns som att han inte vill synas med mig!

• Trevlig man

Han passar på att träffa andra

• Anonym (man)

Vad du ska göra? Ta reda på vad han håller på med såklart.

Säg att du ska iväg som vanligt, sen kommer du tillbaka och ser vad han pysslar med

Svar på tråden Lurad?