• Aniiee

    Vad ser du?

    Jag har en udda passion - att köra bilder genom filter och se vad som händer. kan bli väldig intressant. 

    Så, jag frågar nu helt enkelt - Vad ser du? Vad föreställer den här bilden egentligen?


    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • Svar på tråden Vad ser du?
  • Grus grus

    Ser ut som en sån där rovfågel i plast man har på uteserveringar för att skrämma bort småfåglar.


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Aniiee

    Intressant vad ni ser =P


    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • EmberEyes

    Jag tycker det ser ut som en gose-nalle distortat genom något/några filter... (Borde nog gå till någon professionell och reda ut varför jag bara ser hundvalpar, kattungar och gosedjur överallt... )

  • Aniiee

    Ok, här är originalbilden:


    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • glutten
    Aniiee skrev 2017-10-08 16:41:08 följande:

    Ok, här är originalbilden:


    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
    Ha! Visserligen inte en uggla, men ändå.
  • Aniiee
    glutten skrev 2017-10-08 17:06:36 följande:
    Ha! Visserligen inte en uggla, men ändå.
    Ja du var inte långt ifrån =P
    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • Grus grus

    Ser ingen originalbild...


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Aniiee

    bilderna verkar ha försvunnit. skumt.


    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • Grus grus

    Kan du inte lägga upp den oredigerade bilden igen så man får se vad det faktiskt var för något?


    online you can be anything you want. Strange why so many choose to be stupid.
  • Aniiee
    Grus grus skrev 2017-10-17 16:47:45 följande:

    Kan du inte lägga upp den oredigerade bilden igen så man får se vad det faktiskt var för något?


    of course =)



    Nej. det verkar inte funka =/
    Jag älskar kanske mindre än vad jag gjorde förr, men mer än du nånsin får veta
  • BossHoss
    Aniiee skrev 2017-10-17 17:12:48 följande:

    här är en länk!

    https://wallpaperscraft.com/download/parrot_color_feathers_thread_36123/2560x1600#

    preview.tinyurl.com/ydadk5xz


    Fattar inte. En bild på en liten pappegoja typ men den är ju en vanlig bild?
Svar på tråden Vad ser du?