Träffar en kille med två barn..
Jag träffar en kille som jag känt i 10 år, det bara klickade för oss helt plötsligt, hade aldrig sett han på detta vis tidigare. Tycker om honom väldigt mycket men jag kampas med några dilemman...
Han har två barn sedan tidigare, ett barn kom från ett one night stand och de var aldrig tillsammans efter det. Ett barn kommer från en annan tjej han nyss börjat träffa och hon ?råkade? bli gravid. Han ville inte ha något av barnen och försökte diskutera sig till abort utan att det gick.
Jag har inga barn men jag vill väldigt gärna ha. Jag har svårt att acceptera faktum att han redan varit med om en förlossning (den första fick han aldrig vara med på förrän barnet va 2år) och redan gått igenom hela graviditeten med någon. Killen stannade med den andra tjejen för att han trodde att ingen skulle kunna tänka sig ha en kille med två barn från olika mammor, för att han skulle ha ?någon?. Det går bra när jag umgås med honom men tanken på hans barn får mig att tänka på att det inte känns lika speciellt om vi skulle skaffa barn tillsammans när han redan upplevt allt. (Han stannade med henne tills barnet var tre)
Känner mycket för denna kille, verkligen. Men dilemmat står kvar, innan man ger sig ut på djupt vatten liksom... han har sagt att han gärna vill ha barn med mig och att han aldrig velat förrän nu.
Någon där ute som varit i liknande siTs och kan ge mig lite synpunkter?? Hur fungerade det för er??