Vill inte ha honom men bryr mig ändå?
Hej!
Jag och en kille sågs under 9 månaders tid. Han var jättekär i mig, men det var aldrig jag i honom. Jag sa flera gånger att vi skulle sluta ses, sen ångrade jag mig och sågs igen för att jag saknade honom och låg hemma grät. Och så upprepades det flera gånger under denhär tiden. Jag utnyttjade väl att jag hade honom runt lillfingret kan man säga, eller jag visste alltid om att han skulle finnas där oavsett vad jag kände.
Jag gjorde ett nytt försök att sluta ses i april, och denhär gången blev det den sista. Jag förklarade att jag inte var kär i honom osv, och dessutom skulle han efter sommaren flytta till Australien för att plugga, så det kändes lika bra att ta det beslutet.
Nu är han borta i Australien. Det knepiga är att jag vill inte vara tillsammans med honom, han är inte den pojkvännen som jag söker, men jag känner mig avundsjuk av tanken att han kanske träffar någon annan. Jag vill att han ska vara min, att jag är den enda han vill ha. Att jag är den enda han ser och tänker på. Jag vet inte hur jag ska tolka dessa signaler? Gillar jag honom fast jag inte vet om det, eller är detta bara helt vanliga känslor som kommer fram?
Ser han tagga andra tjejer på Facebook osv och då blir jag väldigt avsundsjuk... men det kanske är normalt när man ändå sågs under 9 månaders tid?