• Anonym (Med samma kvinna)

Min man är otrogen... Igen

Min man har varit otrogen mot mig en gång och jag har tyvärr förlåtit honom. Men nu när han har varit otrogen för andra gången med samma kvinna. Han säger att han älskar mig och inte känner något för henne.

När en man är otrogen igen med samma kvinna vad betyder det? Är det skillnad om de hittat en ny eller går tillbaka till samma kvinna? Har han känlsor för henne?

Jag mår så illa hela tiden. Hur kunde han gå bakom ryggen mot mig med henne igen.... :(

• Svar på tråden Min man är otrogen... Igen
  • MeandHim

Oj då... det var nog bara ett litet snedsteg, han hade säkert för stora byxor som kanat ner, helt plötsligt fick han stånd och sen kom kvinnan i kort kjol utan trosor och råkade snubbla och vips så gled den lixom bara in.... eller vad tror du?!

• Anonym (Per)
    Anonym (Med samma kvinna) skrev 2017-10-08 14:59:51 följande:

Min man har varit otrogen mot mig en gång och jag har tyvärr förlåtit honom. Men nu när han har varit otrogen för andra gången med samma kvinna. Han säger att han älskar mig och inte känner något för henne.

När en man är otrogen igen med samma kvinna vad betyder det? Är det skillnad om de hittat en ny eller går tillbaka till samma kvinna? Har han känlsor för henne?

Jag mår så illa hela tiden. Hur kunde han gå bakom ryggen mot mig med henne igen.... :(

Det kan vara ett bra ligg. Han kanske inte får tag i något nytt. Känslor är svårt och säga. Men varför bry sig om en sån karl kasta ut han.
  • Anonym (Man)

Det betyder att om du vill ha ett öppet förhållande så förlåter du honom igen, om du inte accepterar det så bör du dumpa honom alldeles oavsett vad han känner för den andra kvinnan.

• Anonym (Med samma kvinna)

Sätt sms där han ständigt skriver att han älskar henne. . Han har dock gjort slut med henne nu igen. Är han blev påkommen. Men det är så himla svårt då vi har två barn ihop. :(

• John22

Vad spelar det för roll "vad det betyder"? Sluta toffla och sparka ut honom.

• Anonym (Spelar ingen roll)

som en annan sa: hon attraherar honom och är antagligen ett bra ligg, men vad spelar det för roll? Du gör våld på dig själv genom att förlåta nån som bokstavligen pissar på din kärlek och respekt.

• Entie90

Men gud kasta ut honom. Du förtjänar bättre! Han kommer fortsätta träffa henne vad han än säger. En gång.. Men två ? Och dessutom med samma tjej.

Tjejer förtjänar respekt i ett förhållande.

Han har ingen om han kan göra så mot dig.

• Anonym (Karolina)

Men skämtar du? Så om han är otrogen med flera olika så är det skillnad och lite mer ok? Ärligt jätteledsen för din skull att du fick gå genom otroheten den första gången och sen vart sviken igen, men väljer du att stanna kvar efter detta så kan jag tyvärr inte tycka synd om dig längre. Din man har ingen som helst respekt för dig ! Antar han tycker det är skönt med en kvinna han är bekväm med som han kan köra med hur som helst men som ändå stannar kvar. Du är ett offer, han vet om det och utnyttjar det till max. Att säga orden "jag älskar dig" betyder nada om man inte översätter orden i handling. Om din man har känslor för sin älskarinna eller inte kan ju inte vi veta. Men att han inte har de rätta känslorna för dig är det däremot inget tvivel om !! Lämna, gå vidare, finn dig själv och hitta sedan någon som behandlar dig med respekt. Eller fortsätt med denna man som inte kommer sluta bedra dig -och som i värsta fall gör nån älskarinna på smällen - och lägg ner gnällandet för då har du gjort ditt val och får stå för det.
  • Anonym (Herregud)

Ja han är säkert riktigt ångerfull. Över att bli påkommen
  • Minimalen

Om du behåller honom så ska du sätta ett manligt kyskhetsbälte på honom. Men som alla säger han är inte värd att ha dig.

• Anonym (Cassandra)

Det är säkert fler än två gånger som han har varit otrogen med henne. Men att det kom fram nu av någon anledning

• Anonym (tragiskt)

Alltid lika tragiskt att se människor som är för svaga / korkade för sitt eget bästa.
    För de flesta räcker det med att bli bedragen en gång för att avsluta bekantskapen, för andra verkar det inte räcka med två (eller mer) ggr. Man ska bara vara kvar ändå och skyller sin svaghet på barnen.

Vad vill du att man ska säga TS? Du har ju svart på vitt att han inte är trogen, att han är en svikare och en lögnare. Om en gång inte räckte som bevis för det så borde väl andra gången (som du vet om) räcka eller?

Du har egentligen bara två val kvar. Att leva med att han bedrar dig, ha någon slags ensidigt öppet förhållande (eller tvåsidigt om du själv vill knulla andra) eller dumpa aset.

• Anonym (H)
    Entie90 skrev 2017-10-08 16:32:17 följande:
    Men gud kasta ut honom. Du förtjänar bättre! Han kommer fortsätta träffa henne vad han än säger. En gång.. Men två ? Och dessutom med samma tjej.
    Tjejer förtjänar respekt i ett förhållande.
    Han har ingen om han kan göra så mot dig.
    Håller med
  • Anonym (Yms)

Det betyder att han vet att du förlät första gången så han tror han kan komma undan med det igen. Släng ut skitstöveln. 

• Nappar12

Gör slut med honom för guds skull. Släng ut honom. Att förlåta otrohet en gång.. visst , men 2 gånger!?

• Jakob 6

Byt man!
    Du är värd en man som respekterar dig.
    Han kommer inte att bättra sig, tyvärr!

Svar på tråden Min man är otrogen... Igen