• FruFalk

Nidblödning eller tokig kropp?

Har haft stickningar o molande värk i "tjejmagen" i några dagar nu. Trodde förra månaden att jag var gravid men nej. Nu på morgonen blödde jag, trots att det är en vecka kvar innan jag ska ha mens. Det var rött o ganska rejält.... Hade det varit en vecka framåt hade jag tagit det för mens. Kan det vara en nidblödning? Har läst att det kan vara mkt rött, men majoriteten av tjejers berättelser så verkar det bara komma lite rosaröda flytningar. Det var det inte här!

Har min kropp blivit heltokig eller är jag gravid?'?

• Svar på tråden Nidblödning eller tokig kropp?
  • MandiJanis

Mitt tips, prova tempa.. det sägs ju att tempen går ner när mensen kommer.. så vet du hur du brukar ligga kan ju det säga dig något! :D är den lite förhöjd är det ju iaf inte mens du fått. Hoppas du är gravid! :D

• MandiJanis

Mitt tips, prova tempa.. det sägs ju att tempen går ner när mensen kommer.. så vet du hur du brukar ligga kan ju det säga dig något! :D är den lite förhöjd är det ju iaf inte mens du fått. Hoppas du är gravid! :D

• FruFalk

Tack för tips, vet dock inte min vanliga temp... Det kommer inte mkt mer nu... Får se ikväll!!

Svar på tråden Nidblödning eller tokig kropp?