• miranda94

NEG PÅ BIM -1 & POS PÅ BIM

Hej!

Ville kolla lite med er hur det har varit för er innan som har varit gravida.

Har testat mig under dessa dagar med cb plus & cb early och fått väldigt svaga plus, nästan spök..

Har även testat med RFSU de senaste dagarna utan något tecken på ett plus.

Däremot så kunde man se ett extremt svag plus, väldigt svagt idag.

Nu undrar jag om det är någon här inne som har fått negativt på bim -1 och sedan dagen efter på beräknad BIM ett plus?

Är det möjligt eller ska jag tappa hoppet..

• Svar på tråden NEG PÅ BIM -1 & POS PÅ BIM
  • Anonym (Erica79)

Med Clearblue digital var det så för mig.

Det sade "icke gravid " ena dagen och nästa morgon "gravid 1-2".

Hoppas du får tydligt positivt snart!

• Vickan I

Hur många dagar har du testat? Om du testat under flera dagar och tyckte du fick svaga test i början så borde dessa under några dagar blivit liiiite tydligare om hcg (gravidhormon) steg som det skulle. Cb är ju väl/ökända tyvärr för att ge (rätt tydliga) spökstreck. Eller så kanske ägget fäste, men att det inte utvecklas helt som det ska. Så fick jag. Svaga test, men synliga, som inte blev starkare som de borde med dagarna som gick utan blev till blankt/minus istället. En sk kemisk graviditet.

• miranda94
    Vickan I skrev 2017-10-11 06:49:10 följande:

Hur många dagar har du testat? Om du testat under flera dagar och tyckte du fick svaga test i början så borde dessa under några dagar blivit liiiite tydligare om hcg (gravidhormon) steg som det skulle. Cb är ju väl/ökända tyvärr för att ge (rätt tydliga) spökstreck. Eller så kanske ägget fäste, men att det inte utvecklas helt som det ska. Så fick jag. Svaga test, men synliga, som inte blev starkare som de borde med dagarna som gick utan blev till blankt/minus istället. En sk kemisk graviditet.

Jag har testat i fyra dagar, tre utav dem var med cb men de är kända för sina spök så jag testade inte mer med dem.

Idag har jag bim men ingen mens i sikte.. sedan tog jag predictor och rfsu och kunde ana något på rfsu (igår) men har inte testat sen dess.

Här är bilden

• miranda94
    Anonym (Tess) skrev 2017-10-20 21:13:36 följande:

Hur gick det?

Hej Tess, fick ett svagt streck idag faktiskt så förstår inte riktigt vad som händer med min kropp, om de kan vara så att jag hade senare äl eller hur de nu var..

men här är bild!

• Anonym (Tess)

Kanske? Hade nog köpt ett digtalt.

• miranda94
    Anonym (Tess) skrev 2017-10-22 23:15:35 följande:

Kanske? Hade nog köpt ett digtalt.

Har en hemma men ska ta det imorgon =)
Svar på tråden NEG PÅ BIM -1 & POS PÅ BIM