• Anonym (Vill veta)

Erfarenhet av Övervakningskamera

Har någon erfarenhet av övervakningskamera vid otrogen partner?

Var är bästa stället att placera den? Fungerar det att sätta den i bilen?

• Svar på tråden Erfarenhet av Övervakningskamera
  • Anonym (Stalkervarning)

Du låter som en stalker. Har du någon aning om att detta är olagligt ?

• Anonym (Vill veta)

Hahaha, stalka min egen partner..du är rolig du!! Men det kunde ju vara ngt annars om det inte hadevarit för barnen! Nån måste ju ta hand om dem medan partnern är otrogen och jag stalkar!! Hahaha

• Anonym (S)
    Anonym (Vill veta) skrev 2017-10-11 14:40:38 följande:

Hahaha, stalka min egen partner..du är rolig du!! Men det kunde ju vara ngt annars om det inte hadevarit för barnen! Nån måste ju ta hand om dem medan partnern är otrogen och jag stalkar!! Hahaha

både stalkning och att ta kort /filma en människa utan dennes tillåtelse är inte lagligt. Jag hade inte gjort det om jag var du , jag hade i stället kollat igenom hans mobil eller annat
  • Anonym (Vill veta)
    Anonym (S) skrev 2017-10-11 14:43:04 följande:

jag hade i stället kollat igenom hans mobil eller annat

Har redan gjort det och nog för att jag är den mest teckniska av oss men till och med han klarar av att radera sms och samtal
  • Anonym (wish)

Bry dig inte om alla "lagens väktare" misstänker man otrohet så tar man reda på sanningen med alla medel, punkt slut

Det finns billiga kameror att köpa på till exempel www.wish.com
    Vissa ser till exempel ut som en väckarklocka. De flesta fungerar med ett minneskort som du sen ansluter till datorn och kollar på bilderna eller filmerna den tagit. Vissa kan du kanske ansluta direkt till datorn med en USB kabel. Sen finns det mer avancerade varianter som du kan koppla upp dig på live via internet med till exempel en mobil,dator eller surfplatta.

Svar på tråden Erfarenhet av Övervakningskamera