Han var otrogen, hur tänker ni kring detta?
Hej! Ska kort försöka sammanfatta min historia.
Jag träffade min första kärlek för något år sedan. Allt var så sjukt bra mellan oss, kemin, intimt, allt verkligen.
Tills jag ett halvt år efter att ha varit tillsammans med honom får reda på att han har varit otrogen. Jag blev förståss väldigt ledsen och bad honom lämna huset (han flyttade in hos mig när vi blev ett par). Men det går inte långt innan han kommer tillbaka och gråter och förklarar vilket misstag det var om och om igen. Gav om honom då en till chans. Jag älskade honom så otroligt mycket. Gjorde verkligen allt för honom, prioriterade ALLLTID honom, gav honom allt han ville, verkligen allt. Men trots det, så hittade jag flera gånger, gång på gång att han är otrogen och så naiv och idiotisk som jag då var så förlät jag honom efter kanske någon vecka ibland och ibland efter några månader.. och varje gång jag förlät honom sa han alltid att han gjorde ett misstag, att det är mig han vill vara med och att han inte kommer klara av att leva utan mig, han intalade mig såååå mycket att han skulle bevisa att det inte skulle finnas en tredje person inblandad i bilden. Med tiden började jag känna att han inte uppskattade mig, han satt väldigt ofta framför sin dator och spelade spel, gjorde han inte det så var han med sina vänner.
Men jag blir så himla kluven, för när det väl kommer till kritan så känns det som att han verkligen vill detta, men tappar det efter någon vecka, och sen skriver med tjejer och vissa till och med träffar. Har flera gånger frågat, är det jag som är felet? Gör jag något fel?
I dags läget är det slut mellan oss och har varit det i två/tre veckor, har blockerat honom över allt men han ringer mig med dolt och kan även då förklara hur mycket han älskar mig och hur mycket han ångrar sig.
Vad är detta för beteende? Hur kan man påstå älska en person så himla mycket men ändå utsätta den för hjärtkrossning hela tiden?
Sen finns det massa fina saker han har gjort mot mig och även massa lögner, men det som jag tycker tär oss är just att han är otrogen. Han kommer aldrig ändra på sig eller vad säger ni om hans beteende och vad tycker ni jag bör göra? Älskar honom så oändligt mycket fortfarande och att inte ringa honom och bara krama om honom tar på mig. Men sen blir jag så jävla besviken bara av tanken att han så lätt kan vara otrogen..