Varför så känsligt med dick pics?
Funderar på det.
Vi killar vill ju bara visa det finaste vi har. Tänk efter, inget att bli arg för.
Och ni tjejer, skicka fler pussy pics!
Vi måste vara snälla mot varandra!
Peace & Love!
Funderar på det.
Vi killar vill ju bara visa det finaste vi har. Tänk efter, inget att bli arg för.
Och ni tjejer, skicka fler pussy pics!
Vi måste vara snälla mot varandra!
Peace & Love!
Det är få, jag kanske inga tjejer som tycker kukar är vackra. Som kvinna har man överseende med den där lilla masken och gillar den enbart för att den sitter på mannen man älskar. Och den kan ju trots allt göra fantastiska saker. Men som isolerad på en bild är kuken lite sorglig. Blårosa, skrynklig och ser om du ursäktar rätt ofräsch ut ( oavsett om den är det eller inte). Det är få saker som är så avtändande som en en dicpic.
Ni män verkar ju ha en helt annan uppfattning om dicpics. Varför inte skicka dom män sins emellan? Då får ni kanske den uppskattning och positiva feedback ni vill ha.
Det är få, jag kanske inga tjejer som tycker kukar är vackra. Som kvinna har man överseende med den där lilla masken och gillar den enbart för att den sitter på mannen man älskar. Och den kan ju trots allt göra fantastiska saker. Men som isolerad på en bild är kuken lite sorglig. Blårosa, skrynklig och ser om du ursäktar rätt ofräsch ut ( oavsett om den är det eller inte). Det är få saker som är så avtändande som en en dicpic.
Ni män verkar ju ha en helt annan uppfattning om dicpics. Varför inte skicka dom män sins emellan? Då får ni kanske den uppskattning och positiva feedback ni vill ha.
Oönskade bilder är att jämställa med blottning.,Det är sexuellt ofredande, varken mer eller mindre. Hur kan man inte förstå det?
Nu är det nog du som blandar ihop saker. Avsky är något helt annat. Naturligtvis tycker jag min mans stolthet är vacker. Men det är den enbart för att den sitter på honom. Hans kropps inramning gör den till och med sexig. Men skulle han ta en dicpic skulle hans kuk genast bli den för sorgliga saken. För det är det dom blir när dom hammar i ensam majestät på en bild. En isolerad kuk på en bild är rätt ful och absolut inget som merparten av tjejer går i gång på.
För dom är fula och äckliga. Ingen vill se äckliga dickpics. Vi kvinnor är inte som ni män, bara för att dom flesta män älskar att få pussypics så är det tvärtom för oss, vi avskyr det!!
Jag har skickat dickpic, men bara till någon som vill ha, jag har även fått pussypics å dom varken visar eller berättar för någon om att jag har fått!