• Anonym (Dickie)

Varför så känsligt med dick pics?

Funderar på det.

Vi killar vill ju bara visa det finaste vi har. Tänk efter, inget att bli arg för.

Och ni tjejer, skicka fler pussy pics!

Vi måste vara snälla mot varandra!

Peace & Love!

• Svar på tråden Varför så känsligt med dick pics?
  • Anonym (No no)

Det är få, jag kanske inga tjejer som tycker kukar är vackra. Som kvinna har man överseende med den där lilla masken och gillar den enbart för att den sitter på mannen man älskar. Och den kan ju trots allt göra fantastiska saker. Men som isolerad på en bild är kuken lite  sorglig. Blårosa, skrynklig och ser om du ursäktar rätt ofräsch ut ( oavsett om den är det eller inte). Det är få saker som är så avtändande som en en dicpic. 

Ni män verkar ju ha en helt annan uppfattning om dicpics. Varför inte skicka dom män sins emellan? Då får ni kanske den uppskattning och positiva feedback ni vill ha. 

• Anonym (Blä)
    Anonym (No no) skrev 2024-08-29 17:54:45 följande:

Det är få, jag kanske inga tjejer som tycker kukar är vackra. Som kvinna har man överseende med den där lilla masken och gillar den enbart för att den sitter på mannen man älskar. Och den kan ju trots allt göra fantastiska saker. Men som isolerad på en bild är kuken lite  sorglig. Blårosa, skrynklig och ser om du ursäktar rätt ofräsch ut ( oavsett om den är det eller inte). Det är få saker som är så avtändande som en en dicpic. 

Ni män verkar ju ha en helt annan uppfattning om dicpics. Varför inte skicka dom män sins emellan? Då får ni kanske den uppskattning och positiva feedback ni vill ha. 

Exakt! 
  • XDX
    Anonym (No no) skrev 2024-08-29 17:54:45 följande:

Du har fel. Eller så är ditt inlägg egentligen nåt slags raljerande och nedvärderande extremfeministiskt statement. Blanda inte ihop avsky emot oönskade och fula dickpicks med avsky för kukar.

Jag har varit med flera kvinnor som sagt att min kuk är skitsnygg och vacker. 

Har aldrig skickat en dickpic till någon, skulle aldrig göra det om hon inte bad om det först, och kanske inte ens då. Hon får se IRL om hon vill och kemin är där. Enkelt. 
  • Anonym (Wtf)

Oönskade bilder är att jämställa med blottning.,Det är sexuellt ofredande, varken mer eller mindre. Hur kan man inte förstå det?

• Anonym (No no)
    XDX skrev 2024-08-29 18:26:42 följande:

Du har fel. Eller så är ditt inlägg egentligen nåt slags raljerande och nedvärderande extremfeministiskt statement. Blanda inte ihop avsky emot oönskade och fula dickpicks med avsky för kukar.

Jag har varit med flera kvinnor som sagt att min kuk är skitsnygg och vacker. 

Har aldrig skickat en dickpic till någon, skulle aldrig göra det om hon inte bad om det först, och kanske inte ens då. Hon får se IRL om hon vill och kemin är där. Enkelt. 

Nu är det nog du som blandar ihop saker. Avsky är något helt annat. Naturligtvis tycker jag min mans stolthet är vacker.  Men det är den enbart för att den sitter på honom.  Hans kropps inramning gör den till och med sexig. Men skulle han ta en dicpic skulle hans kuk  genast bli den för sorgliga saken. För det är det dom blir när dom hammar i ensam majestät på en bild. En isolerad kuk på en bild är rätt ful och absolut inget som merparten av tjejer går i gång på. 

• Anonym ("Fittpics" är ej att rekommendera heller)
    Anonym (Vitriol) skrev 2024-08-29 07:12:54 följande:
    Ja, en del av problemet är att män är sladdriga och inte kan hålla truten när de får något. De flesta måste skryta för polarna, och en del måste stolt visa upp för sin dam att de minsann är gångbara, höhö.

Att hitta en äkta diskret man är lite som att leta tystnad iförd träskor på ett berg av pruttkuddar.
    Det handlar inte om att skryta och vara "gångbar", utan att mannen inte kan hantera att någon av fruns bekanta lägger an pä honom, utan skjuter över att säga ifrån och lösa det här på sin fru. 

Om han stannar upp och tänker efter så förstår han förmodligen att det här kommer sabba mellan dem om han berättar för sin fru, så det bästa är att själv säga ifrån och lösa det. Men det händer sällan utan mannen följer sin panikreaktion och går direkt till sin fru. Så det kan ni ha i åtanke om ni får för er att skicka fittpics till väninnors makar. 
  • Anonym (Given)
    Anonym (Blä) skrev 2024-08-28 21:58:33 följande:

För dom är fula och äckliga. Ingen vill se äckliga dickpics. Vi kvinnor är inte som ni män, bara för att dom flesta män älskar att få pussypics så är det tvärtom för oss, vi avskyr det!!  

Jag är man och vill INTE ha någon jävla pussypic.
    Skulle själv heller aldrig få för mig att skicka någon dickpick.
    Har aldrig riktigt fattat det där. Varför gör man det?
    "Kolla vad jag har!"... Sen då? Fattar inte...
  • Anonym (Madde)
    Anonym (Dickie) skrev 2017-10-13 18:09:08 följande:
    Min är stor och grann!
    Nja inte på dom bilderna som jag fått visade för mig
  • Anonym (Blä)
    Anonym (Given) skrev 2024-08-31 12:17:43 följande:
    Jag är man och vill INTE ha någon jävla pussypic.
    Skulle själv heller aldrig få för mig att skicka någon dickpick.
    Har aldrig riktigt fattat det där. Varför gör man det?
    "Kolla vad jag har!"... Sen då? Fattar inte...
    99 % av män tjatar om pussypics. 
  • onelifetolive
    Anonym (Vitriol) skrev 2024-08-29 07:12:54 följande:
    Ja, en del av problemet är att män är sladdriga och inte kan hålla truten när de får något. De flesta måste skryta för polarna, och en del måste stolt visa upp för sin dam att de minsann är gångbara, höhö.

Att hitta en äkta diskret man är lite som att leta tystnad iförd träskor på ett berg av pruttkuddar.
    Fantastisk liknelse. Hahaha...
  • Kontakt

Jag har skickat dickpic, men bara till någon som vill ha, jag har även fått pussypics å dom varken visar eller berättar för någon om att jag har fått!

• Anonym (Given)
    Anonym (Blä) skrev 2024-08-31 12:20:18 följande:
    99 % av män tjatar om pussypics. 
    Nu har jag iofs. ofta känt mig lite... vad ska vi säga...? Inte omanlig kanske men... "icke-stereotyp", men skulle min dejt vilja skicka en bild som fick igång mig skulle hon (efter att ha tagit reda på vad jag gillar) inför en dejt skickat en bild på sina röda nymålade naglar... med texten "ses om en halvtimme".
    Eller kanske en bild på sin grå pennkjol med frågan "skjorta eller top till?"
    Skulle hon däremot skicka en pussypic hade jag ställt in. 

Hur kan man ha så jävla dålig fantasi att det enda man går igång på är en "rakt-nyllet-bild" på någons könsorgan?

...men ja, jag gillar i övrigt typiskt kvinnliga attribut såsom kjol, klackar, lockar i håret och läppglans. So shoot me. 
Svar på tråden Varför så känsligt med dick pics?