• hoppaspåbebis2018

Plus eller minus?

Första gången jAg testar med clearblue digital plus/minus. Är detta ett plus???? Frustrerande! Lust att klaga till clearblue.. köper ju digitalt för att slippa tveka!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2017-10-15 07:21
    läst runt och verkar vara negativt. köper ett annat test och tar nytt. om inte mensen dyker upp ;)

• Svar på tråden Plus eller minus?
  • EpicNurse

Men va? Hur skulle detta kunna vara ett plus? Det är ju ett solklart minustecken! Eller du driver med alla andra som skriver sånna här trådar med jättenegativa test?

Förstår inte riktigt...

~ Sjuksköterska inom gynekologi och kvinnosjukvård ~
  • Teady111

Jag håller med om att CB gör sina test ganska missvisande. Men tyvärr är det ett minus helt och hållet till 100 %   ;(

• hoppaspåbebis2018

konturerna av ett plus finns där och det fanns inte med på det negativa exemplet i förteckningen. därav förvirring. 

• hoppaspåbebis2018
    EpicNurse skrev 2017-10-15 07:33:45 följande:

Men va? Hur skulle detta kunna vara ett plus? Det är ju ett solklart minustecken! Eller du driver med alla andra som skriver sånna här trådar med jättenegativa test?

Förstår inte riktigt...

konturerna av ett plus finns där och det fanns inte med på det negativa exemplet i förteckningen. därav förvirring. 
  • Teady111
    hoppaspåbebis2018 skrev 2017-10-15 07:41:14 följande:

Nej, det är dåligt, det håller jag med om.
  • hoppaspåbebis2018
    Teady111 skrev 2017-10-15 07:44:48 följande:
    Nej, det är dåligt, det håller jag med om.
    ja verkligen! :/ är på bim -1 så tänker köpa ett annat test och prova i veckan (om inte mensen dyker upp innan)
  • Teady111
    hoppaspåbebis2018 skrev 2017-10-15 07:48:34 följande:
    ja verkligen! :/ är på bim -1 så tänker köpa ett annat test och prova i veckan (om inte mensen dyker upp innan)
    Gör så. Lycka till!  :)
Svar på tråden Plus eller minus?