Femte missfallet
Hej..
Kan någon snälla hjälpa mig bli klokare..
Idag fick jag bekräftat att vi fått ett tidigt missfall. Jag har nu 3 missfal 1 MA och 1 utomkvedshavandeskap i bagaget. Jag har pcos, och även fått operera vort min vänstra äggledare.
Jag har gjort ivf 2 gånger och sedan gett upp hopet om biologiska barn. Efter många års försökande la jag allt på hyllan och bestämde mig för adoption.
Men exet och jag gick isär och idag lever jag i en ny relation. Min sambo vet om mitt bagage och han är ok med att jag inte kan få barn.
Men plötsligt blev jag gravid på naturligväg. Vi blev så glada men idag avslutades detta med tidigt missfall.
Jag blev utredd 2009 efter mitt 4e missfall, läkaren sa att de inte fanns något fel och menade att jag bara hade otur.
Läkaren idag på ul sa att jag har ett hjärtformat livmoder och vad de innebar svarade hon inte på. Jag frågade om de kan höra ihop med missfallen men de var utanför hennes område sa hon.
Läst om de på nätet och som jag förstår kan de vara så att man lättare får missfall??
Jag orkar inte mer. Jag hade gett upp barn drömmen. Men nu är de som jag klivit tillbaka 8 år i tiden och vill inget annat än att ha vår lilla knodd i magen. Jag är i chock att jag ens blev gravid. Men jag är så arg för jag inte får några svar. Jag är 30 år och vill ha hjälp med vad de är som gör att jag får missfall.
Nån i liknande situation ?