• Johnnyorange

Fånga tjejers intresse på Tinder och liknande

Någon som har några tips?

Jag har provat med olika bilder och så utan något förbättrat resultat. Jag försöker kolla vad tjejen skrivit att hon har för intressen och försöker knyta an till det.

Men visst annars blir det väl att man skriver några  tråkiga standradfraser som "hej hur är läget?" Men det är svårt att vara unik och kreativ när tjejen inte skrivit så mycket i sin profil.

• Svar på tråden Fånga tjejers intresse på Tinder och liknande
  • Anonym (var tydlig och självsäker)

Vad har du för bilder? Hur ser du ut på ett ungefär?

Nu är alla tjejer olika och jag är lite speciell och gillar mer en flörtig och intellektuell typ av kommunikation där man öppnar sig för varandra lite suggestivt. Samtidigt gillar jag män som är lite självsäkra och lite sexuella på ett diffust sätt utan att vara övertydliga men ändå känns som de är intresserade och finner mig sexig och intressant. Jag hatar inledningar av typen "hej" "vad händer", "fan vad du är snygg" "knulla" etc. Jag vill ha lite kvicka repliker, att de refererar till saker jag skrivit  t ex, eller går ganska rakt på sak och säger; att jag har något som de inte kan sätta fingret på, något som lockar, som får dem att vilja vera mera...

Då är jag fast direkt förutsatt att jag har gillar deras bild/er. Måste gilla dem annars är det kört eftersom jag går mycket på utseende lite beroende på vad jag söker just då kanske. Men jag vill ha snygga killar med sug i blicken eller humor.
    Killar som ser ut att gilla sig själv och killar som kan kommunicera och uttrycka sig bra. Gärna kreativa och kulturella.

• Johnnyorange
    Anonym (var tydlig och självsäker) skrev 2017-10-21 23:53:32 följande:

Vad har du för bilder? Hur ser du ut på ett ungefär?

Nu är alla tjejer olika och jag är lite speciell och gillar mer en flörtig och intellektuell typ av kommunikation där man öppnar sig för varandra lite suggestivt. Samtidigt gillar jag män som är lite självsäkra och lite sexuella på ett diffust sätt utan att vara övertydliga men ändå känns som de är intresserade och finner mig sexig och intressant. Jag hatar inledningar av typen "hej" "vad händer", "fan vad du är snygg" "knulla" etc. Jag vill ha lite kvicka repliker, att de refererar till saker jag skrivit  t ex, eller går ganska rakt på sak och säger; att jag har något som de inte kan sätta fingret på, något som lockar, som får dem att vilja vera mera...

Då är jag fast direkt förutsatt att jag har gillar deras bild/er. Måste gilla dem annars är det kört eftersom jag går mycket på utseende lite beroende på vad jag söker just då kanske. Men jag vill ha snygga killar med sug i blicken eller humor.
    Killar som ser ut att gilla sig själv och killar som kan kommunicera och uttrycka sig bra. Gärna kreativa och kulturella.

Jag har selfie som bild. Har provat en bild som jag tog hos en fotograf men gav inget bättre resultat. Jag misstänker att jag inte ser så bra ut. Jag är överviktig har cendre färgat hår och gröna ögon. Jag har asperger så jag har svårt att spela det här spelet man spelar när man flirtar. Jag föredrar ärlig och rak kommunikation framför undertoner.
  • Anonym (var tydlig och självsäker)

Då är jag inte en bra representant för de kvinnor du söker svar ifrån.

Finns säkert många kvinnor som uppskattar sån typ du är men tjejer faller nästan alltid för en typ av drive och självförtroende i killar. Har man inte det yttre måste man absolut ha det på insidan och jobba på det. Intelligens är sexigt likaså ödmjukhet och känslighet och att man brinnr för något. Men se till att ta lite bra och spotana bilder med självutlösaren och gärna någon i någon miljö du befinner dig i och med fräscha kläder. Inte sportbilder...sånt går bort!

Lycka till:P

Svar på tråden Fånga tjejers intresse på Tinder och liknande