• northernstar6

Massor av graviditetstecken sen inga

En vecka efter äl så fick jag en sjukdomskänsla i kroppen, jag kände mig febrig, ont i kroppen sprang och kissade hela tiden, molvärk i magen osv, dan efter då jag vaknade var sjukdomskänslan borta, men kissade (även fortfarande) väldigt ofta och molvärken var kvar, mina bröst började göra ont ett par dagar senare, de blev hårda och lite större och bröstvårtorna blev sjukt känsliga, jag kunde t.o.m trycka ut lite mjölk, men från i går känner jag inget nåt mer, ingen molvärk, brösten är inte ömma mer men jag har inte heller fått min mens som var beräknad i dag, vad tror ni? Gravid eller inte? Tänkte vänta nån dag med att testa

• Svar på tråden Massor av graviditetstecken sen inga
  • Bubbel85

Om det är viktigt för dig att veta om du är/var gravid borde du testa nu direkt. Skulle du fått ett väldigt tidigt missfall kan testet visa negativt redan imorgon. Vill du inte veta/ skulle må väldigt dåligt av ett missfall skulle jag vänta några dagar med att testa. Om du kunnat få ut mjölk redan nu (visste inte att det gick) låter det knappast som pms-symtom. Jag håller tummarna!

• northernstar6

Nog vet jag att jag måste ta ett test, tänkte mer av ren nyfikenhet vad andra tror, väntar till i morgon el övermorgon, men ja, jag kunde få ut lite mjölk men det går inte längre då brösten återgick till sin vanliga oömma och inte spända form, lustigt

• sosso98
    northernstar6 skrev 2017-10-22 19:59:44 följande:

Nog vet jag att jag måste ta ett test, tänkte mer av ren nyfikenhet vad andra tror, väntar till i morgon el övermorgon, men ja, jag kunde få ut lite mjölk men det går inte längre då brösten återgick till sin vanliga oömma och inte spända form, lustigt

Tror knappast det är mjölk du trycker ut möjligen kroppsvätska. Ja är i vecka 35 och när jah trycker kommer det ut för mjölk men det kommer inte när man inte ens har plussat på en sticka än
  • northernstar6

Jag var inte gravid, men hade inflammation i mjölkkörtlar i ena bröstet, därför gick blev det en knöl som gick att trycka på varav det kom lite mjölk, nåväl nya tag snart då

Svar på tråden Massor av graviditetstecken sen inga