• Ingetnamnhej

Återkommande BV. Snälla hjälp!!

Hej!

Jo det är så att jag får bakteriell vagina om och om igen. En gång i månaden. Jag blir inte av med den.. har behandlat mig själv flertalet gånger med Lactal Balans och multigyn en gång. Och det blir fruktansvärt dyrt i längden, plus att det hela tiden kommer tillbaka.

Jag har pratat med gynekologen, flertalet gånger, gjort miljoner undersökningar men endast fått antibiotika utskrivet en gång. För hon säger att "ph-värdet är visst lite högt" och rekommenderar mig att köra med lactal samt att inte tvätta mig så ofta där nere.

Jag har en fast partner, fast det spelar egentligen ingen roll för det här började innan jag träffade honom. Och under den tiden så träffade jag inte någon alls, hade alltså inte sex öht.

Som ni själva förstår så är det inte roligt att lukta dött där nere. Det luktar så starkt så det går igenom byxor och allt. Känner lukten när jag står upp till och med, så jag får alltid knipa ihop med benen hårt för att dölja lukten. Det här påverkar inte bara mitt sexliv utan det påverkar allt.

VAD SKA JAG GÖRA? Hur gjorde ni för att bli av med den? Vet ni vad som gjorde att den återkom? Är i desperat behov att slippa den här skiten. Har haft det såhär i över ett och ett halvt år.. den kommer lite när den Vill, kan vara mitt emellan mensen, direkt efter mensen osv.

Snälla, snälla hjälp mig ????

Mvh

• Svar på tråden Återkommande BV. Snälla hjälp!!
Svar på tråden Återkommande BV. Snälla hjälp!!