Tihi skrev 2018-01-20 16:05:30 följande:
Vad jag hatar när butiksbiträden ljuger för en!

Jag brukar testa deras trovärdighet med att fråga om djurtester fast jag vet svaret och alla säger ju förstås att dom inte testar och ska försöka snacka bort en men det är bara det att jag kan rabbla i sömnen vilka företag som djurtestar och inte så mig kan dom inte lura. Jag brukar sätta dom på plats när dom har ljugit klart och sen gå därifrån.
Det funkade ju perfekt att ta bort ögonsminket som du föreslog förresten. Det bara smälte bort så det måste ju slita mycket mindre på huden och fransarna än när man använder bomull. Den är verkligen suverän så jag hoppas den funkar i längden.
Jag blev nyfiken på TBS hårvård. Använder du det? Funderar på banan-serien litegrann då jag har normalt obehandlat hår. Om inte aloe funkar för mig så ska jag ge E en chans. Har bara testat aloe några gånger och tycker att den blir kvar på huden, speciellt i pannan, så jag får se hur det artar sig med den.
Japp jag med! Blir ett aningen pinsamt läge när jag vet att hon ljuger och funderar på om jag ska avslöja hennes lögn och sabba hennes arbetsdag eller bara låta det vara.
Tycker det är så himla fult att ljuga om det, och skulle det vara som så att du som butiksbiträde inte har koll på allt vilket är helt förståeligt, nä men säg då inte något som du inte vet är sant.. Har själv jobbat med mat, hade blivit katastrof om jag ljög för någon om vad maten innehöll
Ja eller hur? Jättebra är den, och lär hålla ett bra tag också med tanke på hur lite man behöver
Japp. Jag höll på med balsammetoden innan man gick över till SLS-fritt. Bananschampot kan jag inte rekommendera men balsamet och inpackningen är suveräna, samt schampon från rainforest serien. Verkligen värt en chans!
Alltså ja, hudvårdsprodukter behöver oftast ett tag för att funka bra på huden men är du inte nöjd när burken är slut - testa något annat