• Lottch3n

Fler som planerar barn nr 2?? :)

Nu har jag och sambon bestämt oss för att starta syskonverkstaden ;) Vi har en dotter på 15 månader och är båda sugna på syskon :)
    Hade p-stav en kort sväng och gick sedan över på minipiller (knappt en månad), tog sista pillret i söndags, pga detta så har min cykel blivit väldigt oregelbunden. Har alltså ingen kolla på varken äl eller mens längre :/

Finns det fler där ute som vill följas åt? :) Dela tankar, idéer och tips? :)

• Svar på tråden Fler som planerar barn nr 2?? :)
  • JennyNG

Hej:)

Jag hänger gärna på.

våran son är nu 1 år . Vi har försökt sedan i februari då mensen kom tillbaka.

Tidigare tog det 4 år innan vi plussa.

Samma dag som vi skulle åka och starta våran IVF blev det plus.

men nu börjar de bli så där jäkla tråkigt igen när de aldrig blir nå.

• Lottch3n
    JennyNG skrev 2017-10-27 21:13:10 följande:

Hej:)

Jag hänger gärna på.

våran son är nu 1 år . Vi har försökt sedan i februari då mensen kom tillbaka.

Tidigare tog det 4 år innan vi plussa.

Samma dag som vi skulle åka och starta våran IVF blev det plus.

men nu börjar de bli så där jäkla tråkigt igen när de aldrig blir nå.

Vad roligt att du vill hänga med här, men tråkigt att det inte tar sig för er :(

Kul med någon som har barn i samma ålder :)
    Vart i vårt avlånga land bor du? :)
  • JennyNG
    Lottch3n skrev 2017-10-28 08:40:13 följande:

Vad roligt att du vill hänga med här, men tråkigt att det inte tar sig för er :(

Kul med någon som har barn i samma ålder :)

Vart i vårt avlånga land bor du? :)

Jag bor uppe i Hälsingland ???? du ?

Ja jag vet inte ja vad man ska göra. Testerna orkar ja inte med så denna månad ska jag stunta i och ta.

Förra gången så skulle vi ju starta IVF .
  • Lottch3n
    JennyNG skrev 2017-10-28 21:12:08 följande:
    Jag bor uppe i Hälsingland ???? du ?

Ja jag vet inte ja vad man ska göra. Testerna orkar ja inte med så denna månad ska jag stunta i och ta.

Förra gången så skulle vi ju starta IVF .
    Åh okej :) Jag bor i Bohuslän :)

Nä jag förstår det. Jag vet inte vad jag ska säga, mer än att jag håller alla tummar jag kan för er! <3

Jag har själv börjat med äl-tester nu men mest för att jag inte har någon som helst koll på min cykel efter p-stav (10månader) och minipiller (knappt 1månad)..
  • JennyNG

Hej :) nu var det ett tag sedan jag va in så svarar nu.

Blev inget förra månaden men jag bestämde mig för att testa möta tempen med de där Ncirkel och nu har jag hittat ägglossningen äntligen så får se om det blir något denna gången.. blir Mys hela helgen . ;)

Hur får det för er ?

• Erna90

Här är ett till par som försöker skaffa syskon, har en son på 22mån. Vi har försökt sedan april, blev gravida på 2a försöket men råkade sedan ut för MF. Ångrar i efterhand att vi inte började försöka tidigare men vi kände innan att det skulle bara för tätt, men nu känner jag att jag hade gärna kunnat få en tvåa i somras... Tampas dagligen med att "komma över detta.. Går nu mot försök 4 efter MF och funderar på att dels tempa och även testa "bisolvon-metoden". Vad tror Ni, värt att testa eller bara skröna?

• JennyNG

Hej! Har inte varit inne då jag väntat in ägglossning . Jag började tempa förra månaden med NC den träffa ägglossningen men vi låg väl inte så mycket. Väntar nu in mensen som ska komma när som. Men blir inte nu så ska jag fortsätta med tempen och fortsätta försöka äta. Dålig på de. Så ladda ner naruralcyces köp en sådan tempen och fortsätt. :)

Svar på tråden Fler som planerar barn nr 2?? :)